Ik zet liever mijn tent droog opIk denk niet dat mensen daar naar kijken…de meeste willen er heen zodra het kan…
Woensdag heet/ donderdag kans op regen…wat doe je liever?
Ik zet liever mijn tent droog opIk denk niet dat mensen daar naar kijken…de meeste willen er heen zodra het kan…
Je hebt geen keuze als je niet op de Hive staat. Dus gewoon donderdagochtend vroeg de tent opzetten. Hopelijk in droog weer, maar ik vrees ervoor.Ik denk niet dat mensen daar naar kijken…de meeste willen er heen zodra het kan…
toekomen met 36 graden gaat echt KUT zijnIk hoop eigenlijk vooral niet dat veel mensen met de huidige weersvoorspelling besluiten om ook pas op donderdag te gaan ipv woensdag. Was juist altijd zo lekker relaxed aankomen op donderdag einde ochtend.
Raye was super op Glastonbury, mooi dat het op BBC werd uitgezonden. Muzikaal heel sterk met haar band van een kleine 20 muzikanten waaronder een blazerssectie en twee achtergrond zangeressen.Net naar Raye gekeken op Glastonbury. Wou normaal naar Elbow gaan, maar ben nu toch sterk aan het twijfelen.
Ach dat wederkerend geklaag. Is normaal.als je met de wagen tot parking roze 1 bvb rijdt dat t wat duurt tot je wegkomt op een 1 dagsfestival, waar iedereen op t zelfde moment vertrekt Zeker als ook alle voetgangers en fietsers die straat nemen.![]()
KIJK. “Bijsturen richting Rock Werchter”: organisator Live Nation reageert na chaotische uittocht TW Classic
De uittocht na TW Classic is zaterdagavond allesbehalve vlot verlopen voor muziekliefhebbers die met de auto kwamen en richting Haacht moesten rijden. Onze redactie ontving via onze nieuwslijn <a href="https://www.hln.be/nieuws/deel-jouw-verhaal-tips-en-video-s-via-4040~a11b0c39/"...www.hln.be
En niemand die klaagt over de problemen van automobilisten die terug huiswaarts wilden keren uit Werchter? Gisteren in Tilburg Spoorpark Live festival ging het toch veel vlotter, in minder dan 15 minuten terug op de snelweg.
Spoorpark Live: maximaal 10.000 bezoekers en dicht bij veel wegen.![]()
KIJK. “Bijsturen richting Rock Werchter”: organisator Live Nation reageert na chaotische uittocht TW Classic
De uittocht na TW Classic is zaterdagavond allesbehalve vlot verlopen voor muziekliefhebbers die met de auto kwamen en richting Haacht moesten rijden. Onze redactie ontving via onze nieuwslijn <a href="https://www.hln.be/nieuws/deel-jouw-verhaal-tips-en-video-s-via-4040~a11b0c39/"...www.hln.be
En niemand die klaagt over de problemen van automobilisten die terug huiswaarts wilden keren uit Werchter? Gisteren in Tilburg Spoorpark Live festival ging het toch veel vlotter, in minder dan 15 minuten terug op de snelweg.
Zo zie je maar hoe je zo n concerten anders kan beleven. Vond skunk anansie net wel erg goed net als texas. Bryan Adams voor mij de topper vd dag. Robbie idd wat teveel gepraat maar sfeer zat hele dag heel goed. Meer dan anders op tw classicGisteren héélél onverwacht en short notice naar TW Classic gegaan. De lineup was m'n ding niet, al waren Texas en Robbie wel gewoon leuk. Die laatste praatte wel érg veel, maar een kleine mantel der liefde omdat veel banter (vond ik) echt wel grappig was. Verder muzikaal geen eindlijstmateriaal. Oh, en Skunk Anansie brak maar niet door de muur van desinteresse heen (wat we gewoon zijn van TWC).
Maar mijn punt voor dit topic: wat een heerlijk weer. Echt het perfecte festivalweek, lekker warm, hier en daar een wolk en op het moment, rond 18u, wanneer de zon minder fel werd een staalblauwe lucht. Het idee van regen was lachwekkend, dus heerlijk in het gras liggen.
Dat bestel ik dus voor volgende week. Dit soort warmte geeft me toch echt een pak energie.
Perfect festivalweer wat mij betreft.Zo zie je maar hoe je zo n concerten anders kan beleven. Vond skunk anansie net wel erg goed net als texas. Bryan Adams voor mij de topper vd dag. Robbie idd wat teveel gepraat maar sfeer zat hele dag heel goed. Meer dan anders op tw classic
Wat betreft het weer laat idd maar komen. Soms een wolkje ter verfrissing, heerlijk
Dank je! We willen denk ik niet helemaal achteraan staan bij Elbow ( Underworld en Iggy Pop). Dus 30-45 min van te voren al naar The Barn?Als je het niet erg vindt om achteraan te staan, dan zal 20 minuten voor het concert op zich op tijd moeten zijn. Maar goed, in 2023 gingen de poortjes al sneller dicht. Het is dus niet zo dat je een half uur Raye kunt zien en dan in 5 minuten nog snel naar Elbow kunnen gaan. Ik vermoed dat dan de Barn wel dicht is.
Een half uur op voorhand in de Barn lijkt me wel héél lang? Nu, als je écht ongerust bent kan het nooit kwaad natuurlijk, maar in zo'n Barn is tussendoor natuurlijk nooit veel te doen.Dank je! We willen denk niet helemaal achteraan staan bij Elbow ( Underworld en Iggy Pop). Dus 30-45 min van te voren al naar The Barn?
En wanneer naar de weide voor leuke plek bij artiest die je goed wil zien? en waar prima plek? (hoeft niet vooraan, maar ook niet achteraan)
bijv. Fontaines D.C. , Linkin Park en Yunglbud (wordt denk ik lastig met resp Iggy Pop en Elbow ervoor in The Barn...)
Bedankt voor tips!
Klopt maar wordt het dan niet werk om Rock Werchter naar een andere betere locatie te verhuizen met een beter en nabijer openbaar vervoer knooppunt en met veel meer uitvalswegen?Spoorpark Live: maximaal 10.000 bezoekers en dicht bij veel wegen.
Werchter Classic: maximaal 60.000 bezoekers en maar een paar kleine uitvalswegen.
Geen vergelijk dus.
Ja laten we werchter naar Tilburg verhuizen.. laat werchter gewoon werchter zijn. Laat het ook een promo zijn voor openbaar vervoer te verbeterenKlopt maar wordt het dan niet werk om Rock Werchter naar een andere betere locatie te verhuizen met een beter en nabijer openbaar vervoer knooppunt en met veel meer uitvalswegen?
In Tilburg kon je bij de vlakbijgelegen universiteit trouwens gratis parkeren (ipv 25 euro op te hoesten).
En waarom zouden we dit prachtige festival naar Olland verplaatsen?Klopt maar wordt het dan niet werk om Rock Werchter naar een andere betere locatie te verhuizen met een beter en nabijer openbaar vervoer knooppunt en met veel meer uitvalswegen?
In Tilburg kon je bij de vlakbijgelegen universiteit trouwens gratis parkeren (ipv 25 euro op te hoesten).