Rock Werchter 2025

Kan iemand me uitleggen wat Noah Kahan nu onderscheid van die eindeloze put songwriters die normaliter om een uurtje of 16 in een tent staan? Ik hoor echt heel weinig speciaals, een soort Bear's Den gemixt met Passenger en Mumford & Sons. En sowieso, die heeft op Spotify zo'n zestig keer hetzelfde album staan, wat is daar de reden van dan. Enfin, fijn als 'ie er staat en het zal vast mensen trekken, maar toch niet hoger dan de plek voor de sub?
Ik gebruik het niet maar ga er een gokje op wagen. Tiktok?

• Haha
Waarderingen: Lars.
Werchter is normaal niet mijn ding, maar zou mijn petekind eventueel willen trakteren op een dagje Werchter (donderdag).

Hoe snel loopt die ticketverkoop doorgaans?

Werchter is normaal niet mijn ding, maar zou mijn petekind eventueel willen trakteren op een dagje Werchter (donderdag).

Hoe snel loopt die ticketverkoop doorgaans?
Gezien Linkin Park zou ik er voor die dag direct bij ticketverkoop klaar voor zitten, weekend tickets duren vaak maanden voordat ze uitverkocht zijn. Dagtickets puur afhankelijk van de naam.

Gezien Linkin Park zou ik er voor die dag direct bij ticketverkoop klaar voor zitten, weekend tickets duren vaak maanden voordat ze uitverkocht zijn. Dagtickets puur afhankelijk van de naam.
Als Linkin Park met Fontaines DC en nog wat leuks binnen één dag uitverkocht zal zijn , zou niemand moeten verbazen. De andere dagen zullen wel wat langer duren en je wordt op tijd verwittigd dat de laatste tickets er aankomen.

Ik volg enigszins die denkpiste hier van Zornik wel, maar voor de officiële bevestiging zullen ze dan toch op de drop van Pinkpop om 11u wachten? Niet dat ik Zornik per se ook op Pinkpop verwacht, maar Zornik apart aankondigen lijkt me ook zo gek 😅

Pinkpop geeft namen vandaag om 11h maar Muse zal alvast de zondag afsluiten op Pinkpop. Benieuwd of Werchter om 11h of om 16h nog een pakket namen vrijgeeft. Zijn er nog andere internationale festivals die vandaag of morgen enkele namen vrijgeven en die een overlap hebben in namen met Werchter?

Hmmm, denk toch dat Zornik sowieso geen zelfaankondiging zal doen dit uur op Studio Brussel. Gaat over een AB concert eind november 2025, waarbij de fans de volledige setlist mogen kiezen…

Ik ga ervan uit dat Werchter morgen (16.00 uur?) of donderdagochtend om 8.00 uur met een pakketje namen komt, vlak voor de start van de presale. Het zou me verbazen als ze vandaag met iets komen.

Ik ga ervan uit dat Werchter morgen (16.00 uur?) of donderdagochtend om 8.00 uur met een pakketje namen komt, vlak voor de start van de presale. Het zou me verbazen als ze vandaag met iets komen.
Lijkt me ook zo, Tenzij Graspop morgen of overmorgen wat wilt delen. Dan lijkt me vandaag juist wél de dag.

Pinkpop geeft namen vandaag om 11h maar Muse zal alvast de zondag afsluiten op Pinkpop. Benieuwd of Werchter om 11h of om 16h nog een pakket namen vrijgeeft. Zijn er nog andere internationale festivals die vandaag of morgen enkele namen vrijgeven en die een overlap hebben in namen met Werchter?

Graspop vandaag (10 of 16u hoogstwaarschijnlijk)

Lijkt me dan woensdag pakketje Werchter (want verkoop start vrijdag ochtend dus?) en dan donderdag weer Graspop

Users who are viewing this thread