Rock Werchter 2024

ChrisV

Gouden Tip
21 jan 2017
285
193
SO Billie in de Ziggo dome;
general admission tickets voor €141.22
Voor €62.50 heb je er ook, maar dan zit je met je nek tegen het dak.
qua prijzen zeker een headliner voor Werchter haha.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.058
8.695
SO Billie in de Ziggo dome;
general admission tickets voor €141.22
Voor €62.50 heb je er ook, maar dan zit je met je nek tegen het dak.
qua prijzen zeker een headliner voor Werchter haha.
Je hoopt dat ze die boel aan die belachelijke prijzen niet voltrekt hè….
 

Jo &Sky

Playlistbediener
18 mei 2023
26
62
Ook even Bad Omens door mijn oortjes gejaagd. Eerste reactie...nou...dit is niet echt mijn schtick.

Paar nummers later zit ik haast onbewust 'i hope you choke on every fucking word you said' te zingen.

Ja..die weirdo's hebben me dus. Afspraak in de Barn.

De dochter noemt het wel "steunwieltjesmetal", het soort metal dat genoeg melodieuze hooks en poppy elementen bevat om ook muziekfans die niet zo into heavy stuff zijn te bekoren. Dat zei ze over Ghost ook wel. 😅
Afspraak = deal = ik doe ene op 😃
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.467
4.642
Beetje aan het inluisteren en toch wel zwaar onder de indruk van Bad Omens. Als ze in The Barn uitpakken zoals in Offenbach dan blazen ze het dak eraf. Hoop dat ik mijn verwachtingen niet té hoog leg... Iemand ervaring hier met die Charels?
2 keer live gezien, 2 keer fenomenaal, alles wat je op album hoort kan Noah ook gewoon live zingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jo &Sky

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
261
118
Misschien een foutje van dit festival, maar deze naam is toch helemaal nog niet aangekondigd voor Werchter?Schermafbeelding 2024-04-30 120551.png
 

Bwoite

Randprogramma
8 jun 2022
109
86
Skyve staat ieder jaar normaal op The Hive (en ook aan NWW erg vaak), dus zal nu ook wel ergens draaien.
 

wesvs

Randprogramma
20 mrt 2018
141
164
Vorig jaar werd programma voor de Hive en NWW, weekje vooraf ofzo pas bekend gemaakt. Zal nog wel meer uit de stal van https://www.kurious.be/ - mooi om 's avonds danceke op te placeren, maar zal niet gaan clashen in het blokkenschema ;-)
 

festirock

Support act
1 dec 2015
852
577
De Walls natuurlijk wel, die staan er nu eenmaal permanent.
De Bacardi is nog een vraag, die zouden geen sponsor meer zijn? Maar dan geef je het ding maar een andere naam he.
Bacardi stond vorig jaar ook in het blokkenschema. Dit jaar niet , vrees ervoor. Wel jammer want zorgde toch ook weer voor wat meer verspreiding vh volk.
 

Islaaa

Randprogramma
20 jan 2015
191
98
Ook even Bad Omens door mijn oortjes gejaagd. Eerste reactie...nou...dit is niet echt mijn schtick.

Paar nummers later zit ik haast onbewust 'i hope you choke on every fucking word you said' te zingen.

Ja..die weirdo's hebben me dus. Afspraak in de Barn.

De dochter noemt het wel "steunwieltjesmetal", het soort metal dat genoeg melodieuze hooks en poppy elementen bevat om ook muziekfans die niet zo into heavy stuff zijn te bekoren. Dat zei ze over Ghost ook wel. 😅
Haha steunwieltjesmetal😂….zouden mijn kinderen (volwassen pubers) kunnen zijn haha
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
573
542
Een paar groepen waar ik nog niet zo goed weet wat ik moet verwachten maar wel vanuit het forum goede dingen over hoor:
- Archive
- Deus
- Sampha
- Loyle Carner
- PJ Harvey

Stuk voor stuk wat lastigere namen. Ik zit sowieso te opteren om Loyle Carner in 013 mee te pakken de dinsdag vóór Werchter om dan The Pretenders te kunnen zien ...

Voor forumleden die laaiend enthousiast over één of meerdere van bovenstaande namen zijn, brand los. Wat is er zo mooi aan en wat mogen we verwachten? Ik ben razend benieuwd en zou het heel tof vinden als iemand mij mee kan nemen in zijn of haar enthousiasme! Zou de route van vrijdag en zondag ook enorm kunnen veranderen ..
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
699
486
Voor forumleden die laaiend enthousiast over één of meerdere van bovenstaande namen zijn, brand los. Wat is er zo mooi aan en wat mogen we verwachten? Ik ben razend benieuwd en zou het heel tof vinden als iemand mij mee kan nemen in zijn of haar enthousiasme! Zou de route van vrijdag en zondag ook enorm kunnen veranderen ..

dEUS is zowat een van de belangrijkste (en beste) rockbands die ons land rijk is, dus alleen al om dat feit zou je zeker één keer gezien moeten hebben. Op Live /s Live vorig jaar was het een enorm strakke en sterke set, met heel wat nieuw materiaal en ook zowat alle grote classics. Verwacht er eigenlijk een van de beste optredens van het festival van. Bovendien komen zij enorm goed overeen met Snow Patrol, dus ik verwacht bij een van beide shows wel een kruisbestuiving.

PJ Harvey, ook al zo'n legende. Kiest niet altijd de makkelijkste weg, maar is enorm innemend op een podium, sleurt je mee in haar wereld als een soort van Romeinse Godin. Stond er vorige keer in The Barn met open mond naar te kijken. Gaat waarschijnlijk wel haar volledige nieuwe plaat spelen, dus als die jou écht niets zegt...
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.218
10.636
Een paar groepen waar ik nog niet zo goed weet wat ik moet verwachten maar wel vanuit het forum goede dingen over hoor:
- Archive
- Deus
- Sampha
- Loyle Carner
- PJ Harvey

Stuk voor stuk wat lastigere namen. Ik zit sowieso te opteren om Loyle Carner in 013 mee te pakken de dinsdag vóór Werchter om dan The Pretenders te kunnen zien ...

Voor forumleden die laaiend enthousiast over één of meerdere van bovenstaande namen zijn, brand los. Wat is er zo mooi aan en wat mogen we verwachten? Ik ben razend benieuwd en zou het heel tof vinden als iemand mij mee kan nemen in zijn of haar enthousiasme! Zou de route van vrijdag en zondag ook enorm kunnen veranderen ..
Ik kan aansluiten op het verhaal van PJ Harvey. Een van de sterkste live performer die ik gezien heb. Ook als de muziek je in eerste instantie niet helemaal pakt. Was bij mij op haar vorige doorkomst op Werchter ook het geval (2018?) Maar met open mond en kippenvel in de Barn gestaan. Zo mooi, sterk en bezwerend. Jaar erna op Pukkelpop deed ze het nog eens dunnetjes over.
 
  • Leuk
Waarderingen: swissepfan

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.793
3.748
dEUS is zowat een van de belangrijkste (en beste) rockbands die ons land rijk is, dus alleen al om dat feit zou je zeker één keer gezien moeten hebben. Op Live /s Live vorig jaar was het een enorm strakke en sterke set, met heel wat nieuw materiaal en ook zowat alle grote classics. Verwacht er eigenlijk een van de beste optredens van het festival van. Bovendien komen zij enorm goed overeen met Snow Patrol, dus ik verwacht bij een van beide shows wel een kruisbestuiving.

PJ Harvey, ook al zo'n legende. Kiest niet altijd de makkelijkste weg, maar is enorm innemend op een podium, sleurt je mee in haar wereld als een soort van Romeinse Godin. Stond er vorige keer in The Barn met open mond naar te kijken. Gaat waarschijnlijk wel haar volledige nieuwe plaat spelen, dus als die jou écht niets zegt...
Deus op BKS was ook heel vet.

The Architect, The Ideal Crash, Quatre Mains, Dark Sets In etc. Lekkere platen!
 
  • Leuk
Waarderingen: wesvs en Shuliv

Gebruikers die dit onderwerp bekijken