Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Rage Against The Machine - Tyler, The Creator (Barn: Pulp)
Foo Fighters - Lana Del Rey (Barn: Caroline Polachek)
The Police // The White Stripes // Oasis* - Kings Of Leon (Barn: Arcade Fire)
Tame Impala - The National (Barn: dEUS)
*Eén van deze 3 bands, ik verwacht dat rëunies van deze bands binnen dit en 5 jaar best wel eens kunnen gebeuren.
The Hives met een nieuwe single. Later dit jaar (11 augustus) komen ze ook met een nieuwe plaat. Misschien ook een kanshebber voor Rock Werchter 2024. Zal dan ook alweer geleden zijn van editie 2013.
Rage Against The Machine - Tyler, The Creator (Barn: Pulp)
Foo Fighters - Lana Del Rey (Barn: Caroline Polachek)
The Police // The White Stripes // Oasis* - Kings Of Leon (Barn: Arcade Fire)
Tame Impala - The National (Barn: dEUS)
*Eén van deze 3 bands, ik verwacht dat rëunies van deze bands binnen dit en 5 jaar best wel eens kunnen gebeuren.
We moeten volgend jaar toch ook jouw verschillende fases live in het forum kunnen meemaken, van hoop naar tranen naar "ik heb dan toch maar een ticket gekocht", neen?
We moeten volgend jaar toch ook jouw verschillende fases live in het forum kunnen meemaken, van hoop naar tranen naar "ik heb dan toch maar een ticket gekocht", neen?
Ik hoop met je mee. Wie weet zien we LCD Soundsystem, The Smile, PJ Harvey, Run The Jewels en Boygenius in het programma verschijnen. Maar idealiter slaan we het 'tranen' gedeelte over. En zo weinig aansprekend als in 2022 (dan echt een jaar overgeslagen) zal het wel nooit meer worden toch.