Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.506
7.496
Dus een klepper als Eminem, Beyoncé, Billie, etc... en wat weet ik allemaal wat hier al gepasseerd is, kan daar toch niet meer bij dan?

Dan spreken we eerder over een act als The Strokes en Lizzo misschien naar donderdag?
Als er al een grote naam bijkomt zou dat op de donderdag wel zijn.

Beyonce is sowieso veel te groot. Eilish zal wel Pukkelpop worden. Eminem zie ik ook niet gebeuren.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.447
6.223
Dus een klepper als Eminem, Beyoncé, Billie, etc... en wat weet ik allemaal wat hier al gepasseerd is, kan daar toch niet meer bij dan?

Dan spreken we eerder over een act als The Strokes en Lizzo misschien naar donderdag?
Ja dat gaat niks te groot zijn in elk geval, denk dat iets zoals Lizzo perfect is.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.855
1.075
En ik had ook ergens gelezen dat het een act is "waarmee lang onderhandeld" is?
Dat is misschien dan gewoon een opgeblazen gerucht dan?

Met iemand als Lizzo gaan ze niet lang moeten onderhandelen imo.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.888
9.846
En ik had ook ergens gelezen dat het een act is "waarmee lang onderhandeld" is?
Dat is misschien dan gewoon een opgeblazen gerucht dan?

Met iemand als Lizzo gaan ze niet lang moeten onderhandelen imo.
Je hebt het misschien over die donderdagheadliner. Dat zal normaal wel een grote worden.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.099
2.339
Lizzo stond al op Werchter, we wachten toch op een naam dat er nog nooit stond? Als we Ken mogen geloven.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.888
9.846
Wel benieuwd naar de reacties wanneer de 2 volgende (losse) aankondigingen Lizzo voor de vrijdag en pakweg Billie voor de donderdag zijn. Na losse aankondigingen van Rosalia en Christine. 😅
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.506
7.496
Wel benieuwd naar de reacties wanneer de 2 volgende (losse) aankondigingen Lizzo voor de vrijdag en pakweg Billie voor de donderdag zijn. Na losse aankondigingen van Rosalia en Christine. 😅
Billie wordt gewoon Pukkelpop.
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.855
1.075
Je hebt het misschien over die donderdagheadliner. Dat zal normaal wel een grote worden.
Ik vind het niet meer terug in de 400 pagina's, maar op een bepaald moment werd er gezegd dat er op vrijdag een naam bijkwam die voor het eerst op RW zal staan, waarmee de organisatie zeer tevreden is en waarmee lang onderhandeld zou geweest zijn.

De extra invulling op donderdag is eerder de algemene perceptie hier op het forum, dat die dag nog wat peper en zout kan gebruiken.
Dacht niet dat daar echt veel over gelekt is al...
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.447
6.223
Ik vind het niet meer terug in de 400 pagina's, maar op een bepaald moment werd er gezegd dat er op vrijdag een naam bijkwam die voor het eerst op RW zal staan, waarmee de organisatie zeer tevreden is en waarmee lang onderhandeld zou geweest zijn.

De extra invulling op donderdag is eerder de algemene perceptie hier op het forum, dat die dag nog wat peper en zout kan gebruiken.
Dacht niet dat daar echt veel over gelekt is al...
Dat was van die Ken he. Die zei dat. Nu ik denk eerlijk gezegd dat die zich gewoon van dag heeft vergist. Want er gaat inderdaad een tamtam de ronde over een niet genoemde nog aan te kondigen headliner. En neen, geen idee wie of wat. Denk dat er heel weinig mensen tot op het laatste moment wisten dat ze Peppers gingen aankondigen trouwens.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.075
1.370
Voor mij mag RHCP ook gewoon de slope headlinen hoor. Lekker dichtbij John Frusciante!
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.855
1.075

Dit speelt natuurlijk ook ergens, want men zou nog altijd vermoeden dat die naam gedeeld zou worden met De Kuip.

Tenzij Nederland gewoon een grote Nederlandse naam daar wegzet...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.506
7.496

Dit speelt natuurlijk ook ergens, want men zou nog altijd vermoeden dat die naam gedeeld zou worden met De Kuip.

Tenzij Nederland gewoon een grote Nederlandse naam daar wegzet...
Ik verwacht dat dat Beyonce gaat zijn. En dat gaat hem niet worden voor Rock Werchter.

Beyonce of de Stones.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.267
6.762
Anderzijds zal hij ook geen al te dure naam zijn denk ik. En zoals hier al een paar keer gezegd, veel mensen die hem "eens gezien willen hebben" ipv een ticket voor een show van hem te willen kopen. Ik zit zelf ook in die categorie.
Maar de tickets voor die concerten zijn écht niet duur hoor.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.888
9.846
Dat was van die Ken he. Die zei dat. Nu ik denk eerlijk gezegd dat die zich gewoon van dag heeft vergist. Want er gaat inderdaad een tamtam de ronde over een niet genoemde nog aan te kondigen headliner. En neen, geen idee wie of wat. Denk dat er heel weinig mensen tot op het laatste moment wisten dat ze Peppers gingen aankondigen trouwens.
Die headliner zal wel dezelfde zijn als die ‘nog aan te kondige vrouwelijke headliner’ van Roskilde gok ik.

En Lizzo co-head met RHCP is het meest logische ivm haar Sportpaleis show. Dus dat worden 2 grote aankondigingen eind volgende maand.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.506
7.496
Die headliner zal wel dezelfde zijn als die ‘nog aan te kondige vrouwelijke headliner’ van Roskilde gok ik.

En Lizzo co-head met RHCP is het meest logische ivm haar Sportpaleis show. Dus dat worden 2 grote aankondigingen eind volgende maand.
Ik hoop op Lana Del Rey, maar die is voor RW geen headliner toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken