Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.608
857
Weet iemand of er afgelopen editie veel combi´s op ticketswap stonden bij aanvang festival?
Ticketswap was voor combi’s een hel in de weken voor de aanloop naar het festival. Niks beschikbaar en onmiddellijk verkocht wanneer er 1 beschikbaar kwam.

De dag voor het festival (woensdag dus) waren er opeens een 200-tal beschikbaar. Last-minute afhakingen door corona misschien?
 
  • Leuk
Waarderingen: theblackmadness

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
51
24
Zou wel een idee zijn. Swift voor vrijdag, Strokes voor bij AM, Kendrick voor Stromae en Volbeat voor Muse. Nog ergens FNM, Qotsa en SOAD kwijtgeraken dan 🤔
Volbeat vorig jaar op Pinkpop gezien en dat was echt top. Wat een sfeer! Dus als ze dat voor Muse kunnen zetten, zou de dag wel goed maken. Volbeat spreekt me meer aan dan Muse dus laat maar komen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Maar vanaf nu wordt het spannend he. Volgende week wordt een interessante week.

Al zie ik ze ook woensdag Florence delen en vrijdag een handjevol namen...
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Kendrick Lamar - Stromae
Taylor Swift - Blur
The Black Keys - QOTSA - Muse
Arctic Monkeys - The Strokes
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
Aanmelding presalelink voor Taylor in de UK is net verlengd naar 27 oktober. Dus voor die datum sowieso geen data denk ik.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
533
Stromae - te gek
Arctic Monkeys - leuke muziek, zouteloze performance
Muse - ooit gezien, lekkere muziek, over de top show maar toch een beetje saai qua show.

Mag hopen dat Taylor Swift thuisblijft. Dat is echt te droog voor mij.

Laat aub na deze legendarische editie niet dit de headliners worden. Nu kon ik Metallica & PJ goed waarderen. ID & RHCP vond ik echt dramatisch suf.

Ben heel benieuwd.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken