Rock Werchter 2022 - Nieuws en Geruchten

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Ik begin steeds meer te vrezen voor de nazomer festivals, zoals Pukkelpop en Lowlands.
denk dat het hem vooral zit in de plaats in de cyclus. de meeste bands zijn al aan het touren van begin juni en zijn nu al bijna aan het einde van hun tour. en hebben dus in de laatste maand al veel mensen gezien
 
  • Leuk
Waarderingen: nikita

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.438
GvF cancel vind ik echt enorm balen op deze dag die al steeds kaler werd. Zit nu klaar voor de Barn om daar weer naar binnen te gaan voor Turnstile maar ja.. ff bedenken wat we nu gaan doen. Lewis Capaldi is ook niet echt mijn ding zeg maar.

Idles is toch niet echt mijn ding. Wel aardig maar kom er maar niet in. Inhaler fijne show. Nog wat extra goede nummers en iets meer spelen met het publiek en het komt wel goed met deze band.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.469
2.957
Fase 1: Turnstile clasht met IDLES
Fase 2: Turnstile clasht met niemand
Fase 3: Turnstile clasht met Alt-J

Zijn ze nog vrij voor de spot van de Peppers?
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
aan iedereen daar zou ik zeggen, maak er het beste van en geniet van turnstile. ik heb ze al een aantal keer gezien, beginnende bij 2014 en toen zag je gewoon al dat die mannen het gingen maken. ik hoop van harte dat ze 7 en keep it moving terug in de set steken
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Je moet het die mannen van bazart wel geven. Een wei vol Metallica fans springt van voor tot vanachter
 

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
ik kan er niet bij dat turnstile van 2e op de barn naar subheadliner is gegaan in een paar dagen tijd. niet dat ik het erg vind. maar ik vermoed dat de werchter organisatie nu ongeveer wel spijt heeft dat ze queens of the stone age nooit vervangen hebben
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.165
1.228
Fuck mij keihard voor bereid op GvF en amper op Turnstile. Beiden klinken wel best fris voor wat ik hoorde. Keek naar beiden wel uit. Maar des te meer kans voor Turnstile om zich te bewijzen. 20 minuten extra Metallica vind ik wel een positief punt
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Klopt. Mijn excuses.
Al denk ik oprecht dat Turnstile op die positie op de Main een unieke kans voor ze is en beter gaat werken dan GvF op die positie.
Had ze liever in een uitzinnige Barn gezien, maar snap wat je bedoelt. Nu extra veel zin in dat optreden in ieder geval.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Status….

* Metallica onzeker komen uiteindelijk.
* RHCP nog steeds onzeker vanwege “ilness”
* The Regrettes cancelen.
* Sam Fender cancelt door ontstoken amandelen.
* Greta van Fleet cancel door Corona.
*JC Stewart net op tijd door logistieke problemen
*Clairo cancelled .

sow….
 
Laatst bewerkt:

xydroh

Headliner
22 okt 2018
5.444
4.598
Status….

* Metallica onzeker komen uiteindelijk.
* RHCP nog steeds onzeker vanwege “ilness”
* The Regrettes cancelen.
* Sam Fender cancelt door ontstoken amandelen.
* Greta van Fleet cancel door Corona.
*JC Stewart net op tijd door logistieke problemen

sow….
een minder professioneel festival had er nu al de brui aan gegeven denk ik
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.918
8.560
Status….

* Metallica onzeker komen uiteindelijk.
* RHCP nog steeds onzeker vanwege “ilness”
* The Regrettes cancelen.
* Sam Fender cancelt door ontstoken amandelen.
* Greta van Fleet cancel door Corona.
*JC Stewart net op tijd door logistieke problemen

sow….

Clairo heeft ook afgezegd…
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.918
8.560
Moet zeggen, ik heb nog geen enthousiaster publiek gezien op de stream dan daarnet tijdens Bazart. Echt bizar hoe goed dat werkte. En Meuris stond te genieten.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Lion

Support act
7 mrt 2017
756
1.554
Janken dit, wij zaten uur van tevoren klaar voor Turnstile. Nu tussen de Metallica fans zo op gaat toch minder een feestje worden…
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken