Rock Herk 2026

Vanochtend nog enkele namen aangekondigd:
Op de main stage: SONS.
Op het dansbaar podium: Used, DJ Boring, Bibi Seck, Kenny Montana, Bavr, Hoge Druk
Op het club podium: Bizkit Park, True Colors, No Prisoners, DITZ, Lintworm, Waste, Rosie Stuart, Troy.
Op de street-stage: Badtime, Big Special, Wijf, Bloed & Head On Stone.

Paar leuke namen wel!

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
Rock Herk encore tickets al voor 80 procent uitverkocht. Nochtans is het een heel scherpe prijs voor het programma dat je krijgt.
Voor Rock Herk zijn er nog altijd dagtickets voor elke dag te koop net als combitickets.
Het lijkt me wel dat Rock Herk zelf riskeert dit jaar voor de eerste keer sinds lang niet volledig uitverkocht te geraken. Een combiticket kostte in 2023
nog 75 Euro (nu 111 Euro of 50 procent gestegen) terwijl een dagticket slechts 47 euro was (nu 70 euro of een stijging met 63 procent). Blijkbaar gaat er nu geen negende uitverkoop komen van Rock Herk.

Ze hadden de belgen die ze op encore hebben gezet op vrijdag en zaterdag moeten zetten dan was het wel uitverkocht geweest.
Als ze monza, black box generation, en yong yello erbij hadden gezet.
Nu ben ik benieuwd waar ze nog mee af gaan komen.
Denk wel dat het zal uitverkopen bij mooi weer.

Ze hadden de belgen die ze op encore hebben gezet op vrijdag en zaterdag moeten zetten dan was het wel uitverkocht geweest.
Als ze monza, black box generation, en yong yello erbij hadden gezet.
Nu ben ik benieuwd waar ze nog mee af gaan komen.
Denk wel dat het zal uitverkopen bij mooi weer.
Ik weet niet of meer Belgen zou helpen.

Voor mij persoonlijk is het festival niet sexy genoeg. De Belgen die er staan, kan je elk jaar op 10 plaatsen zien. Enkel Raketkanon vorig jaar was een unieke boeking. De internationale acts zijn vaak voor boomers of acts die voorbij hun hoogtepunt zijn. Met Bob Vylan hadden ze vorig jaar een act die hot was. Maar dat was omwille van het gedoe op Glasto, dus dat was eerder een toevalstreffer. Echte up and coming internationale bands, klein of groot, zie je zelden op Herk de laatste jaren.

Dan vind ik het kleinere AFF veel interessanter.

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07
Ik weet niet of meer Belgen zou helpen.

Voor mij persoonlijk is het festival niet sexy genoeg. De Belgen die er staan, kan je elk jaar op 10 plaatsen zien. Enkel Raketkanon vorig jaar was een unieke boeking. De internationale acts zijn vaak voor boomers of acts die voorbij hun hoogtepunt zijn. Met Bob Vylan hadden ze vorig jaar een act die hot was. Maar dat was omwille van het gedoe op Glasto, dus dat was eerder een toevalstreffer. Echte up and coming internationale bands, klein of groot, zie je zelden op Herk de laatste jaren.

Dan vind ik het kleinere AFF veel interessanter.
klopt wel, vroeger kon je in Herk nog echt ontdekkingen doen de laatste jaren spelen ze meer op safe.

Vanaf morgen maken ze de line up compleet 4 dagen om 8u iedere dag een podium dat ze compleet maken.

De timetable lijkt wat aangepast te zijn. Zo is er nu op vrijdag geen enkele overlap meer tussen Ho99o9, Fat Dog & Amenra (wat er voordien wel was). Enorm blij hiermee!

• Leuk
Waarderingen: Special Monkey

Users who are viewing this thread