Roadburn 2026

Last minute is Truck Violence een supertoffe ontdekking. Ik ben er op de zondag niet bij, maar ze spelen ergens in Juli in Rotterdam dus geen ramp.

• Leuk
Waarderingen: Fluxion
Last minute is Truck Violence een supertoffe ontdekking. Ik ben er op de zondag niet bij, maar ze spelen ergens in Juli in Rotterdam dus geen ramp.
Op de V11, zie ik! Dat is zeker een aanrader. De V11 is een boot in de Rotterdamse Wijnhaven, waar je bovendeks kunt eten in het restaurant en benedendeks een klein concertzaaltje in is gericht. Heb er zelf ooit gespeeld en daarnaast ook diverse toffe optredens beleefd.

Ga denk ieder geval voor een gedeelte wel naar de spark vanavond voor het eerst in jaren; Gratis Crippling Alcoholism meepakken, bad breeding even zien nog, klinkt als een goede woensdag.
Om het niet te bont te maken pak ik alleen even Crippling Alcoholism mee. Moet die morgen helaas missen door een vrijwilligersdienst, dus dan is dit een mooie kans. Bad Breeding gelukkig 2 jaar (?) geleden gezien.

• Leuk
Waarderingen: residentalien
Hoe lang van te voren is moet je in het algemeen bij de venue zijn voor een artiest begint bij The Spark? En voor de andere dagen?

Hoe lang van te voren is moet je in het algemeen bij de venue zijn voor een artiest begint bij The Spark? En voor de andere dagen?
Minimaal een kwartiertje van tevoren voor The Spark is denk ik wel handig. Bij andere dagen en zalen is het heel erg afhankelijk van de band en zaal. De Hall of Fame (vooral die), Paradox, Next en Engine Room kunnen vol raken. Meestal zit je daar met een kwartier ook wel veilig, maar er zijn uitzonderingen.

• Geweldig
Waarderingen: Jelle
Spark is in een van de kleinere zalen maar veel roadburners zijn nog niet in Tilburg, met 20 speel je zeker safe. Tijdens het festival is het vooral bands wat inschatten; oathbreaker in main gaat gigantisch druk worden daar zal ik wel 20 minuten van te voren zijn maar bij bijvoorbeeld krallice is 10 minuten wel dik voldoende. Terminal en main kom je bijna altijd, op de lange duur, binnen maar de andere zalen is 15 wel echt aan te raden als je echt iets graag wilt zien en dicht bij het podium. Hall of Fame 25 bij populaire dingen.

Zelf ook onderweg naar Tilburg, zo bandje, eten en spark

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: teunajax en Jelle
Nou bij Crippling Alcoholism toch echt even buiten moeten wachten. Maar gelukkig wel nog binnengekomen en was een leuke show. The Bird Experience vond ik ook goed te behappen. Bad Breeding heb ik een stukje gezien en klonk ook nice.

Morgen en zaterdag weer verder oppakken.

Onderweg! Toch maar met het treintje wel zo makkelijk. Denk met bandje ophalen etc ik het begin van CA net ga missen maar we zien zo wel. Vooral heel veel zin in Maruja.

E: Kan nergens vinden waar ik mijn bandje moet halen maar dat zien we ook wel weer.

Onderweg! Toch maar met het treintje wel zo makkelijk. Denk met bandje ophalen etc ik het begin van CA net ga missen maar we zien zo wel. Vooral heel veel zin in Maruja.

E: Kan nergens vinden waar ik mijn bandje moet halen maar dat zien we ook wel weer.
Je ziet het ophaalpunt vanzelf wel als je richting spoorzone/013 loopt!

Hier ook onderweg. :)

• Leuk
Waarderingen: fred alweer..
Die kun je volgens hun site hier ophalen:
1776338129345.png

Vorig jaar was dat ook zo in ieder geval, zelf kon ik helaas dit weekend niet dus dit jaar geen idee of het klopt.

Het is helemaal niet druk aan de Exchange alleen even goed opletten dat je de juiste rij neemt afhankelijk van je ticket

Gister meteen spijt dat ik Eyes had geluisterd want vond het gruwelijk, maar toch heel blij dat ik nu eindelijk billy woods heb kunnen zien. Hele sterke performer! Nog even een secret set van Eyes please?

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en teunajax

Users who are viewing this thread