Pukkelpop 2027

Ik heb het gevoel dat LCD alleen wil optreden op festivals waar ze de hoofdact zijn. Dat is jammer, want een avondoptreden van hen in de Marquee of de Wave, voor 10.000 tot 15.000 toeschouwers, zou fantastisch zijn.
Maar ze willen wel het voorprogramma van Harry doen šŸ¤”

Anderson .Paak brengt dit jaar een nieuw album uit (collab met Cordae). Ook wel een naam die bij Pukkelpop past. Stond er al eens in 2016 en 2019. Mochten ze samen op tour gaan zou dat wel een leuke zijn voor in de tenten.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Ik denk ook aan Troye Sivan? Nieuw album + zou daarna terug gaan touren. Raar dat hij er nog nooit stond eigenlijk.

Strokes in augustus volgens Jimmy in DTRH-topic.

Ik zou het toejuichen maar is dat iets dat Pukkelpop zich zou riskeren? Lijkt mij ook aan de dure kant te zijn?

Strokes in augustus volgens Jimmy in DTRH-topic.

Ik zou het toejuichen maar is dat iets dat Pukkelpop zich zou riskeren? Lijkt mij ook aan de dure kant te zijn?
Als die op de Deftones / Turnstile plek willen staan zie ik niet in waarom Pukkelpop dat niet zou doen. Vraag is vooral of Julian zijn ego dat aankan.

• Haha
Waarderingen: davadude
Als die op de Deftones / Turnstile plek willen staan zie ik niet in waarom Pukkelpop dat niet zou doen. Vraag is vooral of Julian zijn ego dat aankan.
Denk toch dat vooral de financiƫle kwestie doorweegt. Jimmy gaf destijds aan dat The Strokes voor RW een te dure act is om als niet-headliner te boeken. En BKS zou ook de hoofdprijs betaald hebben voor hun passage. Dan kan je veel interessantere opties vinden om als voorlaatste te spelen...

Denk toch dat vooral de financiƫle kwestie doorweegt. Jimmy gaf destijds aan dat The Strokes voor RW een te dure act is om als niet-headliner te boeken. En BKS zou ook de hoofdprijs betaald hebben voor hun passage. Dan kan je veel interessantere opties vinden om als voorlaatste te spelen...
Ja als ze natuurlijk onrealistische gages eisen...

Dat bedoel ik niet, denk dat die nooit voor een lage spot gaan komen (in hun perceptie dan toch). Verkoop zaalshows zal dit ook wel versterken.

Zijn The Strokes veel duurder dan Tyler, Chappel en Billie?
Misschien niet, maar ik denk niet dat ze evenveel mensen zouden trekken.
Ik ben een indie-rockfan van in de veertig, maar eerlijk gezegd zou ik The Strokes overslaan als ik de keuze had, omdat ze naar mijn mening geen show neerzetten die een headliner waardig is.
Dat is precies het punt.

Maar het maakt niet veel uit of The Strokes een vol veld trekken, als een slot daarvoor Angele of een andere pop-act dat wel doet.

Zijn The Strokes veel duurder dan Tyler, Chappel en Billie?
Misschien niet, maar ik denk niet dat ze evenveel mensen zouden trekken.
Ik ben een indie-rockfan van in de veertig, maar eerlijk gezegd zou ik The Strokes overslaan als ik de keuze had, omdat ze naar mijn mening geen show neerzetten die een headliner waardig is.
Dat is precies het punt.
Dat bedoel ik inderdaad. Dat PKP voor dat geld liever een Tyler of Chappel boekt dan The Strokes.

Maar het maakt niet veel uit of The Strokes een vol veld trekken, als een slot daarvoor Angele of een andere pop-act dat wel doet.
Over het algemeen heb je gelijk.
Maar als het gaat om een peperdure headliner zoals The Strokes, denk ik dat PKP die investering alleen zou doen als het optreden ook echt een groot deel van het publiek zou kunnen boeien.
Eerlijk gezegd acht ik de kans niet zo groot, maar alles is mogelijk.

Daar zou ik zeker bij zijn. Ik heb ze in 2022 gezien en het leek erop dat Julian het toen moeilijk had. Ik heb ze dit jaar via de livestream van Bonnaroo gezien en toen waren ze veel beter.

Fontaines traden op als voorprogramma bij het Lytham Festival. Het zou een mooi dubbelconcert zijn, maar dan in omgekeerde volgorde.

Users who are viewing this thread