Ik was vergeten mijn wekker te zetten (het is hier 9 uur 's ochtends) en werd 15 minuten nadat de kaartverkoop was begonnen wakker. Ik rende naar beneden en kon meteen onze 3 kaartjes kopen - ik kijk uit naar PKP #17!
Er zijn veel redenen waarom ik elke zomer terugkom, maar de constante kwaliteit van de line-up geeft me het vertrouwen om kaartjes te kopen voordat ik de volledige poster ken. Ik hou van dancemuziek (dus dat helpt), maar de organisatie doet zoveel goed dat het de hele ervaring is die het voor mij zo aantrekkelijk maakt.
Ik ben 50 en voel me altijd welkom en op mijn gemak op het festivalterrein. Mijn zoon en zijn vriendin komen nu ook en over een paar jaar, als ze oud genoeg is, komt mijn dochter ook. We brengen een groot deel van het weekend door met vrienden die we alleen op PKP zien en die momenten zijn net zo belangrijk als de bands die we zien.
Ik heb de indruk dat veel andere mensen die erheen gaan dat om vergelijkbare redenen doen. Het is nu eenmaal zo'n festival, dus ik ben blij dat de kaartverkoop zo goed loopt.