Pukkelpop 2026

Niet weggeblazen, niet teleurgesteld. Komen nog genoeg main en marquee namen aan.

Vrijdag: Geese, Major Lazer, Roxy Dekker, Ki/Ki, Adriatique
Zaterdag: Underworld, Amyl and The Sniffers, Kettama, New Wave, NOVAH
Zondag: Blood Orange, Parcels, Pendulum (live DJ-set)

• Leuk
Waarderingen: davadude
Lily Allen ook aangekondigd bij Way Out West, die verwacht ik bij een volgende worp wel bij PKP.

Ik ga er van uit dat er in dit pakket extra veel elektronische namen tussen staan om het gebrek aan electronica bij de headliners te verzachten.

Paar goede dingen, paar dingen die me niet zo goed vallen, maar uiteindelijk is het ook maar het eerste pakketje.

Erg teleurstellend. Pukkelpop pakte de vorige 2 jaar flink uit, nu blijf ik ferm op mijn honger zitten. Geese en Blood Orange erg mooie, verwachte namen. Maar waarom we nu al dingetjes als Amyl, Roxy Dekker en New Wave krijgen? Ook Geese had ik verwacht in een 'verdere invulling' drop.

Erg teleurstellend. Pukkelpop pakte de vorige 2 jaar flink uit, nu blijf ik ferm op mijn honger zitten. Geese en Blood Orange erg mooie, verwachte namen. Maar waarom we nu al dingetjes als Amyl, Roxy Dekker en New Wave krijgen? Ook Geese had ik verwacht in een 'verdere invulling' drop.
Denk dat er gewoon heel weinig '(middel)grote' namen touren in augustus. Een beetje waarvoor we hier al vreesden.

New Wave ios de Goldband/Joost van de voorbije jaren, staat dus om 19u op de Main.

Denk dat er gewoon heel weinig '(middel)grote' namen touren in augustus. Een beetje waarvoor we hier al vreesden.
Ja, groot verschil met pakweg vorig jaar, toen er keuze te veel was. Hopelijk komt daar nog verandering in. Pakweg Geese is een leuke opkomende band die je eigenlijk het liefst in de Club ziet.

Major lazer altijd al eens willen zien voor de ambiance.
Zou dat de dance afsluiter zijn voor vrijdag op mainstage?

Niet superveel op tour die reeds niet op andere Belgische festivals staan hé.

Headliners zijn best OK, daaronder zal het een beetje tegenvallen.

Users who are viewing this thread