Pukkelpop 2026

Lily Allen, Parcels, The Black Keys, Djo, Underworld, Peggy Gou, PinkPantheress, Dave, Skepta, Role Model, Amyl and the Sniffers, Nia Archives, Disclosure, Wet Leg, Tash Sultana, Biffy Clyro, Major Lazer, Buraka Som Sistema, Wilco, Fatboy Slim. Eventueel enkele grotere Belgische namen (Romeo+Oscar?, Soulwax? Eefje?)

Is dat de poule namen waaruit ze morgen zullen vissen?

• Leuk
Waarderingen: DDave
Dan is dit nog de beste dag qua headlinersduo.
Helaas onmogelijk om me die dag vrij te maken, benieuwd naar de indeling morgen(?)

Vorig jaar hadden we bij werchter met simple minds bijvoorbeeld een grote naam die in een pakketje zat. Misschien ook zo een act op pukkelpop?

Dat we Deftones- X -Florence hebben?

• Haha
Waarderingen: jimmywe
Heb dat eens opgezocht nadat ik de naam zag passeren in het Lowlands topic.

Nu zijn Hollandse rappers sowieso al niet mijn ding maar dit is verschrikkelijk.
In Vlaanderen echt to-taal onbekend. Nooit van gehoord tot ik die line-up van Lowlands zag gedropt worden.

Vorig jaar hadden we bij werchter met simple minds bijvoorbeeld een grote naam die in een pakketje zat. Misschien ook zo een act op pukkelpop?

Dat we Deftones- X -Florence hebben?
Deftones komt echt niet meer voor een positie lager dan een subhead als je hun andere spots ziet... Dit vind ik al heel goed geboekt van PKP.

• Leuk
Waarderingen: abc123
Lily Allen, Parcels, The Black Keys, Djo, Underworld, Peggy Gou, PinkPantheress, Dave, Skepta, Role Model, Amyl and the Sniffers, Nia Archives, Disclosure, Wet Leg, Tash Sultana, Biffy Clyro, Major Lazer, Buraka Som Sistema, Wilco, Fatboy Slim. Eventueel enkele grotere Belgische namen (Romeo+Oscar?, Soulwax? Eefje?)

Is dat de poule namen waaruit ze morgen zullen vissen?
Gewoon allemaal? Black Keys op de Papa Roach-spot?

Users who are viewing this thread