Pukkelpop 2026

Ideale setting voor Band of Horses wel. Weet alleen niet of die vandaag de dag nog een OLT uitverkopen...
Hier nog altijd spijt dat ik ze heb laten schieten om te gaan feesten bij Flume in 2017; al was dat voor mij ook gewoon een leukere afsluiter dan BoH.
Een klassieke Pukkelpop-line-up, ondanks de grotendeels vreselijke headliners. Ik kan me niet veel meer herinneren van dat Band of Horses-optreden, maar ik weet nog dat het echt goed was en veel 'rockachtiger' dan ik had verwacht.

Het was een geweldige manier om ons festival af te sluiten.

• Leuk
Waarderingen: Gigi21
Morgen donderdag eerste nieuwe aankondigingen dit jaar van WAY OUT WEST FESTIVAL in Zweden, een festival met flink wat overlap met PKP.

Ik kan wel begrijpen dat Squid niet interessant is voor iedereen.
Ik vind ze zelf goed, maar soms is het echt wel te veel jingel jangel met hun 3000 instrumenten.

Disagree, what do you think about their music?
Before INmusic, I checked some songs and they were okay and that’s why I went to their show. Never again. Same as Dry Cleaning on Exit festival. That was the worst show in my life.

Next time I’ll choose someone’s funeral, it will be much much better

Before INmusic, I checked some songs and they were okay and that’s why I went to their show. Never again. Same as Dry Cleaning on Exit festival. That was the worst show in my life.

Next time I’ll choose someone’s funeral, it will be much much better
Haha, ieder zijn smaak inderdaad. Moet zeggen dat ik hun solo show vorig jaar een van de beste vond waar ik heen ben geweest.

Wellicht ook niet helemaal jouw smaak muziek dan? Welke bands zijn je favorieten?

Ik zag Squid op het Haldern Pop Festival 2022 en hun optreden was waarschijnlijk het beste van het hele festival.
Maar smaken verschillen.

kleine update over de website, het wedstrijd regelement is eraf gehaald weet niet of maar hoop dat dit wilt zeggen dat ze binnenkort gaan beginnen met namen droppen. deze week zie ik niet meer gebeuren (of ze moeten verassend uit de hoek komen) ik verwacht dat ze er volgende week mee starten en deze vrijdag of volgende maandag een teasser droppen. het zal in ieder geval wel niet lang meer wachten zijn op de eerste namen als ze de btw - verhoging voor willen zijn.

Laatst bewerkt:
Haha, ieder zijn smaak inderdaad. Moet zeggen dat ik hun solo show vorig jaar een van de beste vond waar ik heen ben geweest.

Wellicht ook niet helemaal jouw smaak muziek dan? Welke bands zijn je favorieten?
I met some people who are fans and they also confirmed that they were shit.

Hm, my favourite bands are probably Flogging Molly, Dropkick Murphys, Foos, Turnstile, nothing similiar to Squid, but I can listen anything. Right now, Deicide is destroying my soundbars, but in a half an hour next band could be Manic Street Preachers 🤣

• Leuk
Waarderingen: Nelios
Over de headliners zijn er hier al heel wat pagina's gevloeid, maar wie willen jullie eigenlijk graag de Marquee en Wave zien afsluiten?

Vorig jaar waren dat Jamie xx, Amelie Lens, De Jeugd Van Tegenwoordig, Paul Kalkbrenner, Papa Roach en Justice.

Ik noem alvast eentje die er (hopelijk) zal staan: Underworld als afsluiter van de Wave!

En ook nog een wens die wat minder realistisch is: LCD Soundsystem!

Laatst bewerkt:
Over de headliners zijn er hier al heel wat pagina's gevloeid, maar wie willen jullie eigenlijk graag de Marquee en Wave zien afsluiten?

Vorig jaar waren dat Jamie xx, Amelie Lens, De Jeugd Van Tegenwoordig, Paul Kalkbrenner, Papa Roach en Justice.

Ik noem alvast eentje die er (hopelijk) zal staan: Underworld als afsluiter van de Wave!

En ook nog een wens die wat minder realistisch is: LCD Soundsystem!
Underworld in de Wave zou inderdaad heel cool zijn. Four Tet lijkt mij ook nog wel een kandidaat. En als ze Blood Orange weten te strikken, lijkt me dat ook prima voor Wave/Marquee.

Wensen voor de Marquee: Pulp (op de VW-spot) en Black Keys.

Users who are viewing this thread

• TNFke
  • Jens