Pukkelpop 2026

Ik gok:
Turnstile - Tyler, the creator - Charlotte de Witte

Zara Larson - Fontaines DC - Yungblud

Sombr - RAYE - Florence + The Machine

Charli XCX zie ik nergens verschijnen in BeNeLux

Ik gok:
Turnstile - Tyler, the creator - Charlotte de Witte

Zara Larson - Fontaines DC - Yungblud

Sombr - RAYE - Florence + The Machine

Charli XCX zie ik nergens verschijnen in BeNeLux
Ik denk dan eerder iets als:

Turnstile (sub) - Tyler (head)
Zara (indien geen RW)/Sombr (sub) - RAYE (head)
Fontaines (co-head) - Florence (co-head)

Sombr zou leukst zijn als Marquee-head maar tegen augustus is die eigenlijk al bijna sub-waardig vrees ik.

Ja, ook wel benieuwd waar die gaan terechtkomen. Voel de match met PKP gewoon niet zo goed, terwijl ik die bij een Turnstile en Fontaines veel meer voel. Kan ook gewoon aan mij liggen.
Alle drie gaan zoals Idles hun publiek hebben maar geen ramvolle weide.

Ja, ook wel benieuwd waar die gaan terechtkomen. Voel de match met PKP gewoon niet zo goed, terwijl ik die bij een Turnstile en Fontaines veel meer voel. Kan ook gewoon aan mij liggen.
Deftones zijn wel in de buurt, op donderdag 20 Aug net over de Belgische grens CABARET VERT FESTIVAL. Dus nadien PKP is best mogelijk organisatorisch.

Kans op Fontaines nog wat groter dus.

Kans op Lorde blijft gelijk want die hadden we wel verwacht op die donderdag in Oostenrijk.

Die gaat de vrijdag wel gewoon nog een show doen denk ik. Heeft er al nog drie na elkaar gedaan op haar tour.

Er kan zoveel komen naar Pukkelpop. Ik denk het niet.

Al is het duidelijk dat die einde zomer aan een nieuwe cyclus gaan starten.
Een cyclus van eventjes pauzeren dan hoop ik? Je wordt er wel mee doodgegooid he. Vond het op RW al minder binnenkomen door de herhaling.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave en DDave
Ja en ik dacht eigenlijk, ze willen enkel maar headlinen. Maar dat is dus ook al niet meer het geval…

Gaan er gewoon staan dus.

• Confetti
Waarderingen: Mr. Y
Fontaines stond er al eens tijdens deze albumcyclus niet?
Net voor Romance uitkwam. Als IDLES kan, kan Fontaines ook prima. Maar een jaartje niks had ze goed gedaan, qua frisheid. Maar ze zullen wel met een nieuw stagedesign en setlist afkomen zeker? Misschien zelfs nieuwe songs?

• Leuk
Waarderingen: mattman
Net voor Romance uitkwam. Als IDLES kan, kan Fontaines ook prima. Maar een jaartje niks had ze goed gedaan, qua frisheid. Maar ze zullen wel met een nieuw stagedesign en setlist afkomen zeker? Misschien zelfs nieuwe songs?
Die show van Pukkelpop was wel al een Romance show natuurlijk. Met Starburster als finale en die gekke kleren die bij dat album horen.

Hoop nog altijd dat Chatten eens dat met prachtige soloalbum gaat touren.

• Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo
De donderdag op Frequency is Zara-Fontaines-Lorde

Zou een perfect trio zijn voor de vrijdag van PKP.

Users who are viewing this thread