Pukkelpop 2026

Als Suikerrock er niet mee wegloopt, zie ik Jessie J ook wel op de main stage staan tegen de vroege avond (nieuw album, treedt op UK festivals op in augustus,...)

In welke mate delen oyafestivalen, flow festival in Helsinki en Way out West festival in Gothenburg dezelfde acts?
En hoe groot is de kans dat zo'n act nadien ook nog Pukkelpop aandoet?

Ook Way Out West komt nu met Blood Orange, maar ook met Clipse en Geese!

Heerlijke undercard incoming... 👀

Ook Way Out West komt nu met Blood Orange, maar ook met Clipse en Geese!

Heerlijke undercard incoming... 👀
Ook de dagindeling is daar ondertussen bekend:

Op 13 augustus zijn de grootste namen: The XX, Moby en Zara Larsson
Op 14 augustus: The Cure & Nick Cave
Op 15 augustus: Gorillaz, Lorde en Sombr

Met dan ook nog eens Clipse, Oklou, Geese, Dijon, Four Tet en Blood Orange.

Wat een line-up hebben ze daar al!

Geen festivals deze zomer voor Rosalia wel een indrukwekkende Europese en Amerikaanse (noord- en zuidamerika) stadiontournee. In Belgie komt ze naar de AFAS DOME op 27 april.

Ook de dagindeling is daar ondertussen bekend:

Op 13 augustus zijn de grootste namen: The XX, Moby en Zara Larsson
Op 14 augustus: The Cure & Nick Cave
Op 15 augustus: Gorillaz, Lorde en Sombr

Met dan ook nog eens Clipse, Oklou, Geese, Dijon, Four Tet en Blood Orange.

Wat een line-up hebben ze daar al!
Voor deze undercard zou ik al direct tekenen. Bovenkant eerlijk gezegd ook wel, maar dat zal dus wel anders uit draaien in Kiewit. Zeer benieuwd!

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
nu het december is wanneer verwachten jullie dat pukkelpop wakker wordt voor editie 2026? ik verwacht/vermoed dat het niet lang meer zal duren. tot dus ver is het nog ijzig stil bij pkp voor editie 2026. het helpt ook niet dat andere festivals in belgië al een groot gedeelte van hun line-up bekend gemaakt hebben en pukkelpop nog in winterslaap is. conclusie zoals elk jaar ben ik gewoon te ongeduldig.

Laatst bewerkt:
Not just R&L then..

Bijlagen

• FB_IMG_1764867886429.jpg
    FB_IMG_1764867886429.jpg
    114,3 KB · Weergaven: 74
  • On fire
Waarderingen: tosti
Maar voor minder dan headliner gaan ze niet… ik hoop dat ze nog jaartje opsparen.
Gaat Pukkelpop niet doen denk ik, ze als absolute headliner programmeren. Maarja, in een constructie... Hoop ook dat ze het opsparen.

Trouwens de namen die we de laatste tijd horen situeren zich vooral in de pophoek (Lorde, Charli, Florence, RAYE, Zara). Dan zou een band als Fontaines toch wel voor wat afwisseling kunnen zorgen onder de headliners?

• Leuk
Waarderingen: yannickd

Users who are viewing this thread