Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Blood Orange nu ook aangekondigd voor Oya festival op 13 augustus. Zou toch een hele mooie én relevante naam zijn voor in de tenten. Die zullen ze wel niet mislopen.
Blood Orange nu ook aangekondigd voor Oya festival op 13 augustus. Zou toch een hele mooie én relevante naam zijn voor in de tenten. Die zullen ze wel niet mislopen.
Als Suikerrock er niet mee wegloopt, zie ik Jessie J ook wel op de main stage staan tegen de vroege avond (nieuw album, treedt op UK festivals op in augustus,...)
In welke mate delen oyafestivalen, flow festival in Helsinki en Way out West festival in Gothenburg dezelfde acts?
En hoe groot is de kans dat zo'n act nadien ook nog Pukkelpop aandoet?
Geen festivals deze zomer voor Rosalia wel een indrukwekkende Europese en Amerikaanse (noord- en zuidamerika) stadiontournee. In Belgie komt ze naar de AFAS DOME op 27 april.
nu het december is wanneer verwachten jullie dat pukkelpop wakker wordt voor editie 2026? ik verwacht/vermoed dat het niet lang meer zal duren. tot dus ver is het nog ijzig stil bij pkp voor editie 2026. het helpt ook niet dat andere festivals in belgië al een groot gedeelte van hun line-up bekend gemaakt hebben en pukkelpop nog in winterslaap is. conclusie zoals elk jaar ben ik gewoon te ongeduldig.
Mooie combo toch? Ik heb ook het gevoel dat ze zich niet volledig kunnen bewijzen hebben met die namiddagshow in '24. Er zat toen echt meer in, zal beter pakken in het donker ook.
Trouwens de namen die we de laatste tijd horen situeren zich vooral in de pophoek (Lorde, Charli, Florence, RAYE, Zara). Dan zou een band als Fontaines toch wel voor wat afwisseling kunnen zorgen onder de headliners?