Pukkelpop 2026

Maar waarom in de plaats van Tyler? Vind het zo'n rare kronkel om die eruit te halen. Als er nu één headliner tourt die pal op de doelgroep zit en ook nog eens géén herhalingsoefening is. Ook de perfecte grotere headliner zoals pakweg Chappell Roan, Billie Eilish of Fred Again dat waren op de vrijdagen.
Omdat PKP niet graag 'duur' gaat.

RAYE ging toch sowieso niet echt veel festivals doen dachten we al, wel jammer ):

Denk dat niet hoor, als ASAP Rock betaalbaar is moet Tyler The Creator dat ook zijn denk ik? Zie hun in dezelfde groote
Tyler is naar mijn inziens wel een veel grotere, vond die headlinerstatus van Asap eigenlijk al bijzonder (vrijwel geen nieuwe muziek sinds laatste passage). Tyler was paar jaar geleden al absolute headlinergrootte

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie en Timmetje
Kan wel kloppen. Volgens mij heeft het afhaken van die week Werchter serieus roet in het eten gegooid. Die dag APE viel ook al heel slecht.
Wie weet kan de Lokerse het wel doen. Die hebben vorig jaar ook een gekke artiest aangeboden gekregen die te duur bleek. Lorde zal wel niet te duur zijn en wie weet.
Weinig kans op Lorde op de Lokerse. Zij treedt eind juli al op bij een Amerikaans festival en zal dan wel Lollapolaaza Chicago erbij doen op 2 of 3 augustus nu ze headliner is op andere Lollapolaaza's festivals dit jaar (Brazil, Chili, Berlijn). LF heeft al twee grote namen met Editors op vrijdag 7 augustus en Lenny Kravitz op zaterdag 8 augustus ik zie daar geen derde headliner Lorde bij op zondag 9 augustus. Meestal neemt ze minstens een week tussen een optreden in de Verenigde Staten en Europa en dan ben je voorbij de LF.

Je kan nog tickets krijgen voor haar uitgestelde show in Luxemburg Rockhall (indoor) op een september 2026 voor slechts 57 euro. Vorst Nationaal was een prachtshow en je krijgt meer waar (songs) voor je geld.

Weinig kans op Lorde op de Lokerse. Zij treedt eind juli al op bij een Amerikaans festival en zal dan wel Lollapolaaza Chicago erbij doen op 2 of 3 augustus nu ze headliner is op andere Lollapolaaza's festivals dit jaar (Brazil, Chili, Berlijn). LF heeft al twee grote namen met Editors op vrijdag 7 augustus en Lenny Kravitz op zaterdag 8 augustus ik zie daar geen derde headliner Lorde bij op zondag 9 augustus. Meestal neemt ze minstens een week tussen een optreden in de Verenigde Staten en Europa en dan ben je voorbij de LF.

Je kan nog tickets krijgen voor haar uitgestelde show in Luxemburg Rockhall (indoor) op een september 2026 voor slechts 57 euro. Vorst Nationaal was een prachtshow en je krijgt meer waar (songs) voor je geld.
Suikerrock heeft ook nog een headliner voor 7 Augustus nodig en dat zie ik wel gebeuren om eerlijk te zijn

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Volgens ChatGPT zou de Pukkelpop 2026 sticker er zo uit kunnen gaan zien zeer realistisch gedaan al zeg ik het zelf.
CF274952-D2AD-45AA-B7D9-018BD5918E50.png
Of zo 👇

52E99443-B57A-4841-8798-428D6A1C404A.png
Ben nu nog meer benieuwd naar het ontwerp van de echte sticker.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: elo en jimmywe
Die gaan sowieso niet afsluiten. De IDLES spot zal het worden voor een prima gevulde weide. Zo iconisch als op Jera zal het niet worden, maar het gaat wel prachtige beelden opleveren.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y en jarne

Users who are viewing this thread