Pukkelpop 2025

Dat klopt toch niet helemaal wat de vergelijking met Pavement betreft.
Karate: jazzy post-hardcore, enigszins leunend tegen de slowcore, met introspectieve teksten en een clean gitaargeluid, strak gespeeld
Pavement: melodieuze, indie-rock met eerder niet zo introspectieve teksten en een meer noisy gitaargeluid, eerder speels en rammelend
New Zealand Starz GIF by Men in Kilts: A Roadtrip with Sam and Graham

Karate: jazzy post-hardcore, enigszins leunend tegen de slowcore, met introspectieve teksten en een clean gitaargeluid, strak gespeeld
Pavement: melodieuze, indie-rock met eerder niet zo introspectieve teksten en een meer noisy gitaargeluid, eerder speels en rammelend
Het is maar net wat je erin hoort hè. Maakt verder ook niet uit. Boodschap is gewoon dat iedereen daar heen moet, toch?

Ik hoop dat het goed gaat met de man die gisteravond door het ambulancepersoneel bij de halte van de pendelbus werd behandeld. Het zag er niet best uit. We hebben onze polsbandjes goed gekregen na een biertje. Het moet gewoon een drukke periode zijn geweest om ze te krijgen. Toch ongebruikelijk om te zien op Pukkelpop.

Ik weet niet zeker of de veranderingen aan de Booth een verbetering zijn, ik vond het vroeger beter (Pukkelpop was vroeger beter😉)

• Leuk
Waarderingen: DirkG
Mag mijn bron nog niet prijsgeven, er zou ook terug sprake zijn van een nieuw dagfestival zoals enkele jaren geleden met hearhear?
Dat zou alleen gebeuren met een grote headliner die gegarandeerd een goede kaartverkoop zou garanderen - Foo Fighters of Oasis bijvoorbeeld. En als ze het gaan doen, dan zou het rond de tijd van Pukkelpop moeten zijn, niet een week ervoor, en niet op een zondag!

Ik kreeg maar 5 woorden🥲

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Gigi21, DirkG en Bubba
Mag mijn bron nog niet prijsgeven, er zou ook terug sprake zijn van een nieuw dagfestival zoals enkele jaren geleden met hearhear?
Bron? Stond in aanloop van het festival ergens in een krant te lezen (of in Humo).
Met het dagfestival willen ze niet dezelfde fout maken als met HearHear, ze zagen het te groot en zouden liever kleiner willen starten daarmee en dat organisch laten groeien .
Ook een officiele 4de dag kan, indien het aanbod groot genoeg is, zeker omdat die donderdag nu al een druk bezette en bezochte dag geworden is.

• Leuk
Waarderingen: saurus
Roxy Dekker in de Wave vanavond toont nog maar eens aan hoe slecht het inschattingsvermogen van de organisatie + vele mensen op dit forum is.

Momenteel één van de grootste hypes binnen het Nederlandse taalgebied naast Pommelien Thijs en wordt bij haar eerste keer voor het grote publiek in België enkel op de donderdagavond gezet in de Wave...
Tja, enige alternatief is de main stage op een andere dag. Terwijl ze maar setjes doet van nauwelijks een halfuur. Die stond daar goed.

• Leuk
Waarderingen: yannickd
Nog nooit zo rap gaan lopen. 😁
Smaken verschillen maar die bazar is mijn ding niet.
Jammer, je hebt Dana Winner gemist.

Joost Zwegers die Wrong kwam spelen begeleid door een luid meekwelende Marquee was alleszins een hoogtepunt. Goeie set, enthousiast publiek. Alleen die cover van Zoutelande mochten ze hebben thuisgelaten.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
J. Bernardt: laatste nummers gezien, wat een live performance.
Kaat Van Stralen: nu al de revelatie van het festival, absolute top band, top zangeres.
Eefje De Visser: degelijk als altijd, mocht wel een langere set zijn op een andere dag naar mijn mening.
Bazart: eigen nummers goed gebracht voor een enthousiast publiek. Gastzangers maakten het extra speciaal.
Echt!: dansmuziek zoals het moet/mag zijn, ruig!

Mooie eerste avond afgesloten bij Hindu Nights die een tikkeltje minder voorspelbaar waren dan ik had verwacht.

Ik ga zo dadelijk vertrekken, zin in! (redelijk laat voor een combiganger, doordat ik deze week verhuisd ben)

Laatst bewerkt:
Hii!
Ik heb een zaterdagticket, maar wil graag al deze avond na middernacht binnengaan.
De officiële website zegt dat ticketoffice maar open is tot 22u.

Ga ik best ten laatste voor 22u naar daar en dan 2u wachten aan de ingang tot ik binnen mag?

Users who are viewing this thread