Pukkelpop 2023

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
695
482
Omdat Lowlands ze niet boekt gok je dat Pukkelpop dat ook niet doet? Raar toch... Zou een perfecte PkP naam zijn namelijk.

Maar ik vrees dat beide festivals net iets te vroeg vallen en deze band pas een weekje erna in Europa zijn.
Het zou een absoluut een goede Pukkelpop-naam zijn. Maar omdat ze zowel in Nederland als Duitsland opteren voor een zaalshow én omdat Pukkelpop er nog niet mee uitgepakt heeft, lijkt mij de kans reëel dat ze ook in België (als ze al naar hier komen) in een zaal of het Rivierenhof zullen staan.
 

Special Monkey

Sunset slot
13 apr 2021
2.038
2.670
Het zou een absoluut een goede Pukkelpop-naam zijn. Maar omdat ze zowel in Nederland als Duitsland opteren voor een zaalshow én omdat Pukkelpop er nog niet mee uitgepakt heeft, lijkt mij de kans reëel dat ze ook in België (als ze al naar hier komen) in een zaal of het Rivierenhof zullen staan.
Maar waarom is de zaalshow dan nog niet bekend gemaakt?

Ik zou zeggen: ofwel een festival (Lokerse Feesten of PKP) ofwel niets.
 

Pukkelpopper

Gouden Tip
20 jul 2022
426
281
Vandaag zijn de laatste namen van Werchter boutique bekend gemaakt veel betere namen dan die van Pukkelpop tot nu toe jammer dat het is uitverkocht.
49614647-BD37-4116-95DF-7FEAD16AC017.jpeg
 

dimi

Playlistbediener
13 dec 2019
7
13
Vandaag zijn de laatste namen van Werchter boutique bekend gemaakt veel betere namen dan die van Pukkelpop tot nu toe jammer dat het is uitverkocht.
Bekijk bijlage 3964
Family Feud Lol GIF by Steve Harvey
 

dann

Gouden Tip
3 jan 2018
313
242
Denk dat headliners en subs nu gekend zijn?
Placebo - Krijgen met moeite een zaaltje capaciteit 013 gevuld, zie ze wel op een vroeg tijdstip in de Marquee verschijnen.

The Strokes - Verkoop van hun RW-dag verliep vrij moeizaam, denk dat ze genoegen moeten nemen met een iets lagere spot. Mooie sub voor The Killers & F+TM.

Frank Ocean - Leuke indie artiest met TikTok-hit Lost. Doet me een beetje denken aan Central Cee met Doja verleden jaar. Hopelijk zien we Ocean dan ook op een gelijkaardige spot in de Dance Hall verschijnen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.159
Frank Ocean - Leuke indie artiest met TikTok-hit Lost. Doet me een beetje denken aan Central Cee met Doja verleden jaar. Hopelijk zien we Ocean dan ook op een gelijkaardige spot in de Dance Hall verschijnen.
Daar gaat die niet voor komen denk ik. Die treedt sowieso weinig in Europa op.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.402
627
Placebo - Krijgen met moeite een zaaltje capaciteit 013 gevuld, zie ze wel op een vroeg tijdstip in de Marquee verschijnen.

The Strokes - Verkoop van hun RW-dag verliep vrij moeizaam, denk dat ze genoegen moeten nemen met een iets lagere spot. Mooie sub voor The Killers & F+TM.

Frank Ocean - Leuke indie artiest met TikTok-hit Lost. Doet me een beetje denken aan Central Cee met Doja verleden jaar. Hopelijk zien we Ocean dan ook op een gelijkaardige spot in de Dance Hall verschijnen.
Placebo is al headliner op de Lokerse Feesten. En The Strokes komen niet voor minder dan headliner, dat is te nemen of te laten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken