Pukkelpop 2023

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Scheelt hem natuurlijk ook ruim 20000 tickets. Enkel de combi's RW is de dagcapaciteit van Pkp.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Scheelt hem natuurlijk ook ruim 20000 tickets. Enkel de combi's RW is de dagcapaciteit van Pkp.
Ja zeker, maar ik heb het gewoon nog nooit meegemaakt. Normaal is RW altijd sneller vanwege die maanden voorsprong (en naam en faam).

En dan te denken dat PkP rond 2021 met die Covid lineup echt ten dode leek opgeschreven, ongezien hoeveel kritiek dat die toen gekregen hebben.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.619
Vandaag dus nog geen info over ticketverkoop maar later deze week weer namen? Hype
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Ja zeker, maar ik heb het gewoon nog nooit meegemaakt. Normaal is RW altijd sneller vanwege die maanden voorsprong (en naam en faam).

En dan te denken dat PkP rond 2021 met die Covid lineup echt ten dode leek opgeschreven, ongezien hoeveel kritiek dat die toen gekregen hebben.
Die 2021 stoot was niet top. Maar je merkte wel dat ze tijdens corona productioneel niet hadden stilgezeten, veel goede aanpassingen gedaan aan het terrein. Wat het een fijnere festivalervaring maakte, en dat zal zeker helpen dit jaar met de verkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

DDave

Gouden Tip
25 mrt 2015
461
250
Als we de komende 4 weken elke woensdag ongeveer 25 namen krijgen, is dat de helft van de line-up die begin maart wordt vrijgegeven, wat eerder is dan we de eerste aankondigingen een paar jaar hebben gehad, dus dat is logisch Hopen op goede Marquee-namen vandaag.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Die 2021 stoot was niet top. Maar je merkte wel dat ze tijdens corona productioneel niet hadden stilgezeten, veel goede aanpassingen gedaan aan het terrein. Wat het een fijnere festivalervaring maakte, en dat zal zeker helpen dit jaar met de verkoop.
Ja dat geef ik ze zeker, het festivalterrein is echt verbeterd, of veel vlakken. Heerlijk rondlopen daar nu eigenlijk.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Turnstile, Moderat, Bicep en KG&TWZ zijn leuke toevoegingen. Allemaal al te vaak gezien, dus nog geen reden voor mij om naar Hasselt af te zakken.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Niet heel spannend dit worpje. Yungblud en Years & Years vind ik verschrikkelijk. Moderat altijd goed. Dropkick Murphys is weliswaar wat afgezaagd, maar desondanks leveren die altijd wat je verwacht.
 
  • Leuk
Waarderingen: b_lars en mattman

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
250
114
Geeft me nog niet zo een wauw gevoel eigenlijk, terwijl ik wel het gevoel had dat ik dat ging krijgen toen ik de headliners zag.
 

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Wat maakt dat LL met een gelijkaardige line up als PKP eigenlijk zo snel uitverkoopt? Enige festival zo noordelijk in NL? Andere aanpak? Met al dat gedoe dat ik nu lees, koop je toch rustig een kaartje PKP en sukkel je zonder zorgen de grens over. Of is dat wat te simpel?
 
  • On fire
Waarderingen: Nelios

VDB

Randprogramma
10 apr 2022
126
104
Terwijl ik dit aan typen was, dopt PKP een hoopje namen, niet slecht!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken