Pinkpop 2027

Dank u. Wij zijn hier in NL maar oppervlakkig bekend met Eddy Wally maar dit is in al zijn aandoenlijkheid wel geestig. Ook leuk:

Waterboarding waterboarding, for you and me 😂

 
  • Haha
Waarderingen: jefferke

1. She dropped a strong hint about Glastonbury​

Getty Images Madonna performs on stage, wearing a purple feather boa and a black one-piece bodysuit.
Getty Images
The singer has never played Glastonbury, despite speculation she could be a headliner
Madonna was widely rumoured to headline Glastonbury in 2024, before negotiations fell apart. Ever since, fans have been hoping she'll ascend to the top of the Pyramid Stage.
ADVERTISEMENT

Discussing plans for touring with Norton, the star suggested 2027 could finally be the year.
"I think I'll do promo tours for a while, then in the summertime something bigger," she said.
"Oh, that sounds really exciting and good, " Norton replied. "I think I know what you're talking about."
They shared a long, knowing look, before Norton sought confirmation.
"Is it in this country?"
Madonna gave a sly grin.
"It could be. Why do I have to tell you everything?"


Ze was geboekt voor Pinkpop 2024 maar ging uiteindelijk niet door!
Zal dit de artiest zijn waar ze nu voor aan het onderhandelen zijn?
Ondanks haar zang zal dit natuurlijk een enorme stunt zijn en zie het hele veld al meezingen met de klassiekers (nou ja bijna iedereen dan😬)
 
Ze was geboekt voor Pinkpop 2024 maar ging uiteindelijk niet door!
Zal dit de artiest zijn waar ze nu voor aan het onderhandelen zijn?
Ondanks haar zang zal dit natuurlijk een enorme stunt zijn en zie het hele veld al meezingen met de klassiekers (nou ja bijna iedereen dan😬)

Geweldige naam, alleen 35 jaar te laat...
 
Alsjeblieft geen Madonna hoor.
Ze is wel een icon, en wegbereidster geweest voor heel veel dames maar inderdaad ze hadden haar 25,30 jaar eerder moeten boeken. Hoop wel dat er een vrouwelijke headliner is volgend jaar,hoop zelf op Raye of Dua Lipa.
 
Ze is wel een icon, en wegbereidster geweest voor heel veel dames maar inderdaad ze hadden haar 25,30 jaar eerder moeten boeken. Hoop wel dat er een vrouwelijke headliner is volgend jaar,hoop zelf op Raye of Dua Lipa.
Raye of Dual Lipa zou ik ook veel logischer en leuker vinden. Dua Lipa gaf op Werchter 2 jaar geleden ook een topshow, Raye moet langzamerhand de stap naar headliner gaan maken en ik geloof dat ze dat ook kan, 1 van de 2 volgend jaar met oude garde in Pearl Jam en een Linkin Park voor de generatie in het midden daarvan zou top zijn!
 

Users who are viewing this thread