Pinkpop 2027

Pearl Jam - Nothing But Thieves - Billie Eilish

Dan bij de Nothing But Thieves dag een wat grotere Sub/Noord afsluiter als Blink-182 of hopelijk BTMH (alleen zie ik dat niet gebeuren) dan zie ik het wel werken.

Waarschijnlijk als ik dit terug lees over een paar maanden denk ik wat heb ik veel te groot gedacht en zijn er 0 goed haha

Nothing But Thieves lijkt me inderdaad een grote kanshebber (en anders wel 2028)
Sam Fender lijkt me ook een logische kandidaat.

Ik verwacht ook wel 1 'classic' naam. Ik zou zelf Green Day leuk vinden, maar het zou inderdaad ook Pearl Jam kunnen zijn.

• Geweldig
Waarderingen: Maria
Zijn jullie in Nederland dan niet inmiddels een beetje NBT- moe? 😅

Zouden ze voor die nieuwe headliner niet eens moeten gaan voor een naam waarmee je niet wordt doodgegooid?
Ik persoonlijk op festivals wel, beetje hypocriet dat ik dan wel naar de Ziggo Dome ga maar als headliner hoeft het van mij niet. Zou veel liever een Sam Fender dan bijvoorbeeld zien.

• Leuk
Waarderingen: mattman
Eerste gokje headliners, Subs en Noord afsluiters, altijd leuk als het op weinig tot niets gebaseerd is...

Billie Eilish - Raye - De Staat
Bring me the Horizon - System of a Down - Phoebe Bridgers
Rammstein - Fontaines D.C. - Alter Bridge

Ik zou het heerlijk vinden als ze kwamen, maar ben bang dat Blink-182 en Faith no More headliners van Jera gaan worden volgend jaar...

Werkt dat op Pinkpop? NBT zal daar gewoon positief onthaald worden meer dan dat als ze vorig jaar met Fender zouden afkomen of met Fontaines denk ik.
Ja, vandaar dus m'n vraag. NBT staat echt zodanig vaak in onze landjes dat het bijna een running gag wordt toch.

[..]
Jawel. Ik heb ze vaak ook als headliner van de toekomst beschouwd. In die zin zou je kunnen zeggen dat de toekomst nu is, maar ze zijn er zo gruwelijk vaak. Een beetje wat ook met Editors gebeurd; die treden ongeveer even vaak op in Nederland als de gemiddelde Nederlandse artiest die een clubtour doet. Dat haalt toch wel de glans eraf om een major festival te headlinen wat mij betreft

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Pearl Jam - Nothing But Thieves - Billie Eilish

Dan bij de Nothing But Thieves dag een wat grotere Sub/Noord afsluiter als Blink-182 of hopelijk BTMH (alleen zie ik dat niet gebeuren) dan zie ik het wel werken.

Waarschijnlijk als ik dit terug lees over een paar maanden denk ik wat heb ik veel te groot gedacht en zijn er 0 goed haha
Hier sluit ik me bij aan. En dan mag Sam Fender als sub bij NBT, of desnoods ipv Billie. Ik zou dit een fantastische line-up vinden.

Ik hoop dat het niet NBT wordt. Ze hebben er op korte tijd al meerdere malen gestaan en in januari spelen ze 2 keer in de Ziggo. Het grootste deel van die mensen gaat niet nog eens een ticketje kopen voor PP dan. En de laatste keer datvze ers stonden waren er 45000 tickets verkocht (?). Dat gaat dan nu zeker niet meer zijn en ik zou verwachten dat PP toch op een hoger aantal bezoekers mikt. Absoluut niets tegen NBT qua muziek of optreden maar te snel terug en zeker als headliner. Wacht enkele jaren en dan misschien.

Zouden ze voor die nieuwe headliner niet eens moeten gaan voor een naam waarmee je niet wordt doodgegooid?
Nee, grote schare aan fans en liefhebbers. NBT zijn inmiddels wel toe aan de grote spot op Pinkpop en denk ook een zeer grote publiekslieveling wellicht voor Pinkpop.

Zie Nothing But Thieves en Yungblud de enige opties die er al hebben gestaan maar nog niet als headliner. Yungblud was er dit jaar dus lijkt me NTB

Verder denk ik Olivia Dean en Sam Fender grote kanshebbers. Een Raye kan ook nog altijd.
Gooi daar nog een oude rot als Pearl Jam of Metallica bij en je hebt al een prima bovenkant

• Geweldig
Waarderingen: Maria
Season 3 Nbc GIF by The Office

Is BMTH niet veulste hard voor het gemiddelde Pinkpop publiek van laatste jaren?
Als Sabrina Carpenter te poppy is en BMTH te hard dan blijft er weinig over denk ik, Korn werd ook goed ontvangen voor zover ik weet dus ik denk dat het wel moet kunnen met een Volbeat of Blink182 ervoor.

Users who are viewing this thread