Pinkpop 2026

Voor degene met de Pinkpop app: Per dag zijn er een paar Kink Secret Gigs, ofwel allemaal artiesten wat al op Pinkpop staan, maar dan voor intieme setting! Welke bands het zijn zijn onbekend, maar je komt er achter via de notificaties. Tot straks allen!
Ik heb notificaties wel aan staan maar zover nog helemaal geen notificaties gehad, klopt dit of heeft iemand al eerder een melding gehad en doet de app t nie goed voor mij?

Ik heb notificaties wel aan staan maar zover nog helemaal geen notificaties gehad, klopt dit of heeft iemand al eerder een melding gehad en doet de app t nie goed voor mij?
Volgens mij moet de app volledig up to date zijn, en die artiesten worden pas kort of pas op het moment zelf bekend

heel veel plezier allen, ik ben sws vandaag en morgen niet aanwezig
2 dagen de livestream van pinkpop en graspop op
twijfel nog heel erg over de zondag, wil een aantal acts graag zien, maar met dit weer zie ik ze nog liever op de stream dan op t pinkpop terrein! :rolleyes: :rolleyes:

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Veel plezier allemaal en vooral sterkte met deze warmte! De verzochte schaduwplekken zijn harder nodig dan ooit, laat het een test zijn vandaag voor de toekomstige edities. Wij zijn er zondag ook bij!

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Voor het eerst in 7 jaar weer eens een dagje Pinkpop zaterdag, zin in. Vraagje: vroeger parkeerden wij onze auto eigenlijk altijd gewoon op een kwartier wandelen van het terrein ergens richting dat sportveld wat vroeger ook wel eens als parkeerplaats werd gebruikt, kan dat nog?

Vind de Amnesty hoedjes erg tegenvallen dit jaar. Je kan ze niet meer binnenste buiten doen dus je moet kiezen roze of zwart. En ze voelen qua stof ook niet zo als eerdere jaren

Forse onweersbuien. Is in deze wel terecht.
Ik heb met Lago Lago een keer in zo’n storm gezeten. Echt geen pretje, festival volledig afgelast na de eerste buien. En terecht, veel inslagen.

Ik zou ook een beetje rekening mee houden met wat je mee neemt het terrein op. Kijk er niet raar van op als het terrein ontruimd gaat worden, dat soort maatregelen staan gewoon voor noodweer.

Voor het eerst in 7 jaar weer eens een dagje Pinkpop zaterdag, zin in. Vraagje: vroeger parkeerden wij onze auto eigenlijk altijd gewoon op een kwartier wandelen van het terrein ergens richting dat sportveld wat vroeger ook wel eens als parkeerplaats werd gebruikt, kan dat nog?
Ik lees op FB dat het voor bewoners in de omgeving al lastig is om het gebied in/uit te komen omdat ze alle wegafsluitingen extra hebben aangescherpt. Weet natuurlijk niet in hoeverre dat klopt, maar gisteren en vandaag al een hoop geklaag gelezen haha. Geen idee of je dus zo makkelijk nog "in de buurt" komt nu, maar vrees van niet.

Code Oranje geven ze dan ook al wel belachelijk snel in Nederland. Gewoon van beste uitgaan.

Hoe bevalt het terrein?

Dat code oranje in Nederland relatief snel wordt uitgegeven is echt niet waar, en deze code oranje is echt niet onterecht. De nowcasting-modellen komen met windstoten boven de 100 km/u, de komende uren kan het snel ontwikkelen. Hopelijk trekt het ergste niet recht over Landgraaf

Parkeerkaartjes zijn duur genoeg. Ik denk niet dat er dichterbij parkeerplaatsen beschikbaar gesteld worden.

Users who are viewing this thread