Pinkpop 2026

Weet iemand hoe het zit jaar zit met de waterzakken? Ik koop er elk jaar een op het festivalterrein, maar kan er nu geen informatie over vinden, en het Limburgs waterbedrijf lijkt geen sponsor meer van Pinkpop.
Flesjes tot 500 ml toegestaan volgens de mailing. Dat zal ook voor zakjes gelden. Of ze te koop zijn weet ik niet.

Jet Van Der Steen staat eerder die dag al op de Sun Stage. Anders haar ook boeken op Stage4 en met de volgorde van de Tentnamen wat schuiven, zodat NAFT daar het kan openen? Hoe vet ik ook een mooie "nieuwe" naam zou vinden, hoop ik dus op niet teveel

Ze zou een campingoptreden gaan geven op BKS dus volgens mij is ze daar nog niet zo moeilijk in, als reguliere boeking zet je haar natuurlijk het liefst op 1 van de 2 grote podia.
Die is voor Pinkpop begrippen wel echt een stuk groter dan BKS begrippen, zou er niet op rekenen.

Heeft de dag niet gespecificeerd. Zal idd de vervanger voor Tom zijn
ben benieuwd dan...

zou ook geschoven kunnen worden vanuit Stage 4 naar tent en dat Liou een beloofd plekje krijgt op de lineup?

maar goed, laten we maar afwachten, zie kans voor Blackbird of DeWolff nog steeds als meest aannemelijke scenario. Omdat Merel en Pablo toch al bij de Hoogmis eerder op de dag aanwezig zijn. Maar wellicht weet Pinkpop/Mojo ons te verrassen.

Users who are viewing this thread