Pinkpop 2026

Ik spreek uit eigen ervaring. we hebben zelf een vast plekje net onder de bomen. toen werden wat onweersbuien voorspeld en moesten wij verhuizen. Gevaar dit weekend van onweersbuien gecombineerd met de kennis hoe de camping eruit zag na legendarische onweersbui van metallica denk ik dat ze dat niet willen hebben. Ik heb afgelopen jaren wel een aantal soort tenten of eerder schaduwdoeken zien staan en die waren geplaatst boven de tenten zelf. Dus dat je niet extra ruimte in nam. misschien is dat een optie voor je. Maar dat waren echt een aantal. vorig jaar was er geen kans op onweer. Het heeft ook te maken met wanneer je naar binnen gaat. wij gaan als een van de eerste altijd naar binnen en dna moet ik mijn hele tent uitpakken en zelfs de toilettas open doen. Misschien glip je doorheen maar je blijft wel gevaar lopen dat ze, vooral als je em donderdag opzet, je verzoeken af te breken. het is ana jou of je risico wilt lopen. Ik denk dat als er echt een gevaar is op onweersbuien dat ze echt heel streng gaan zijn hierop. En ja het is heel scheef dat op de vormalige camping A bij de groepsplekken wel een party tent staat. Wat ook een optie is dat je goede lange steenharingen meeneemt en de party tent hiermee vastzet en dat ze dan wat coulanter zijn. Al met al up to you of je de risico wilt nemen want als je em niet naar binnen kan meenemen is of terug lopen naar de auto of inleveren.
Vorig jaar stonden er het hele weekend op camping B toch een aantal partytenten.

Dus volgens mij is de stelligheid ook niet op z’n plaats, realistisch gezien blijft het een gok.
Maar voor die 35 euro van een partytent zou ik hem wagen.

Dit is een lifehack die ik ook al jaren gebruik, mojito halen en de beker hele tijd tegen de slagaders in je polsen houden, werkt perfect plus lekker op het ijs kauwen is ook fijn.
Ik had in 2014 in de "ziedende hitte" (lekker overdrijven) een verstopt Lipton kraampje ontdekt, ice tea voor 1 munt, waar ongeveer een halve kilo ijs in zat. Heerlijk.

Sinds enkele jaren is het inderdaad een mojito (of de Virgin variant). Lekker veel crushed ijs, kun je een tijdje afkoeling van hebben op plekken waar je normaal geen drinken stopt 😂

Sleep Theory missen ....wow. Als het te heet wordt wandel ik rustig terug naar de camping. Qua alcohol neem af en toe een mojito. krijg je een lading ijs waar je lang op kan kauwen ;-)
Daarom, drinken wij liever 1 cocktail en water ipv 2 a 3 biertjes met deze temperaturen.(Niet dat we het bij 1 houden, maar kwa prijs komt het enigszins overeen dan). En mensen vergeten wel eens met deze temperaturen dat ze hun suiker op pijl houden. Dat is ook iets waardoor er veel gevloerd gaan door te weinig suiker met die warmte. En iets zoutig s op zijn tijd, waardoor je meer water drinkt.

Laatst bewerkt:
Daarom, drinken wij liever 1 cocktail en water ipv 2 a 3 biertjes met deze temperaturen.(Niet dat we het bij 1 houden, maar kwa prijs komt het enigszins overeen dan. En mensen vergeten wel eens met deze temperaturen dat ze hun suiker op pijl houden. Dat is ook iets waardoor er veel gevloerd gaan door te weinig suiker met die warmte. En iets zoutig s op zijn tijd, waardoor je meer water drinkt.
Helemaal waar, heeft een aantal jaren geduurd voordat ik wijs genoeg was..

Nu dus het Jägermeister ontbijt ingeruild voor een normale mensen ontbijt, iets later het terrein op, natte doek in de nek, genoeg vocht en suiker naar binnen werken.

Wordt zoals ‘t er nu naar uitziet de warmste editie ooit. Nog warmer dan vorig jaar. Pff mag van mij wel wat minder. Maar ja we overleven ‘t vast wel.

We doen het er maar mee...
Het weer is 1 van de weinige dingen die je niet vooraf kan bestellen of regelen.

had paar graadjes minder gemogen, maar ach

Ik zou in ieder geval geen zwarte kleding aantrekken.
Nee gelukkig heb ik bijna geen zwarte shirts. En draag ze zelden tot nooit.

Vindt ‘t ook altijd jammer dat band shirts en vaak ook de line-up shirts van Pinkpop zwart zijn. Als ze andere kleur zijn zo ik ze veel sneller kopen.

Wordt zoals ‘t er nu naar uitziet de warmste editie ooit. Nog warmer dan vorig jaar. Pff mag van mij wel wat minder. Maar ja we overleven ‘t vast wel.
perfect. helemaal mijn weertje.

Concerto heeft de signeertijden op Pinkpop bekend gemaakt. Met een opmerkelijke naam op zaterdag. Dadi Freyr staat ingedeeld voor zaterdag ipv zondag (wanneer hij optreed). Heb berichtje gestuurd maar geen reactie.

Bijlagen

• FB_IMG_1781623591946.jpg
    FB_IMG_1781623591946.jpg
    34,4 KB · Weergaven: 21
  • FB_IMG_1781623587795.jpg
    FB_IMG_1781623587795.jpg
    56,5 KB · Weergaven: 21
  • FB_IMG_1781623583532.jpg
    FB_IMG_1781623583532.jpg
    54,7 KB · Weergaven: 21
Ja de buien van 2014 weet ik ook nog goed, vooral de nacht na dag 1 - een grote plas op camping A. Laat staan de windhozen op de metallica dag die met een stralende zon en een fantastische stromae begon. Thanks voor je genuanceerd verhaal, het is inderdaad het risico van teruglopen of geluk hebben. Ik maak er een mooie oproep van voor de festivalgangers hier. Ik kom donderdagavond rond een uur of 10 a half 11 aan en dan zal er wel iemand van hier ervaring hebben met partytenten. Ik lees graag jullie berichten 🤞
De kans bestaat, maar wij hebben het altijd gered.. de jaren na corona hebben ze de touwtjes strak getrokken, wat er daarna is gebeurd weet een ieder hier.. mensen kwamen niet meer, ze zullen (althans daar ga ik vanuit) de festivalganger weer een beetje te vriend willen houden! 2 jaar geleden was het alweer iets soepeler en afgelopen jaar mocht zelfs onze bolderkar met muziek weer mee (niet te hard).

Zonder weer een discussie aan te zwengelen maar mijn eerste jaren kon er alles op de camping! Iedereen had zijn eigen geluidsinstallatie sommige zelfs een hele drive in-show, legertenten, complete inboedels, en veel partytenten... dit hebben ze dichtgeknepen een aantal jaar terug, maar voor mijn gevoel zetten ze de kraan weer een beetje open!

Deze fries is vandaag en morgen aan het werk in Sittard, aan de gevel 30 graden.. ga er best nog goed op!

We hebben toch vele hetere edities gehad of ligt het aan mij.. ik zie eerlijk gezegd de ernst niet zo! En we krijgen ook nog wat regen 🫠
Ik kan me idd warme edities herinneren. 2022 staat bij mij nog in geheugen dat de eerste optreden dat ik pakte chefs special was ergens rondom 4 uur. Zondag was het weer bewolkt wat heel wat scheelde.
Het is wat het is. Liever dit weer dan afgelopen weekend of 2 jaar geleden? dat het op vrijdag zo aan regenen was. Gewoon goed voor jezelf en voor elkaar zorgen en dan komt het wel goed.

Deze fries is vandaag en morgen aan het werk in Sittard, aan de gevel 30 graden.. ga er best nog goed op!

We hebben toch vele hetere edities gehad of ligt het aan mij.. ik zie eerlijk gezegd de ernst niet zo! En we krijgen ook nog wat regen 🫠
Dat dacht ik ook, 2014 en de ed sheeran dag waren naar mijn idee echt bloedheet. Maar dat mag de pret niet drukken!

Users who are viewing this thread