Pinkpop 2026

Dit jaar voor het eerst naar de Limburgerhof (mede op basis van de positieve berichten hier) en ook erg veel zin in!
Vraagje: wat moet ik me voorstellen van de buspendeldienst van / naar PP-terrein? (frequentie - tijden - etc?)
voor aanvang Pinkpop gaan er bussen naartoe en na afloop weer een paar bussen terug.

hoeveel, hoevaak en hoelaat weet ik niet. Wij binne op de fyts.
Op de camping wordt dat wel gecommuniceerd.

• Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop
Dit jaar voor het eerst naar de Limburgerhof (mede op basis van de positieve berichten hier) en ook erg veel zin in!
Vraagje: wat moet ik me voorstellen van de buspendeldienst van / naar PP-terrein? (frequentie - tijden - etc?)
Naar PinkPop moet je normaal niet lang wachten. Ik denk dat er elk half uur ofzo wel een bus is. Ik heb dit al meerdere keren gedaan maar de laatste 2 jaar telkens met de fiets geweest omdat het na afloop wel even kan duren voor je op de bus geraakt. Bij vertrek is het allemaal wat gespreid maar na afloop moet iedereen tegelijkertijd terug natuurlijk en dan kan het wel gebeuren dat je wat moet wachten. Maar met een beetje geduld en wat napraten over de festivaldag met de laatste biertjes, is het wachten zeker geen drama.

Naar PinkPop moet je normaal niet lang wachten. Ik denk dat er elk half uur ofzo wel een bus is. Ik heb dit al meerdere keren gedaan maar de laatste 2 jaar telkens met de fiets geweest omdat het na afloop wel even kan duren voor je op de bus geraakt. Bij vertrek is het allemaal wat gespreid maar na afloop moet iedereen tegelijkertijd terug natuurlijk en dan kan het wel gebeuren dat je wat moet wachten. Maar met een beetje geduld en wat napraten over de festivaldag met de laatste biertjes, is het wachten zeker geen drama.
Precies pendel bussen rijden erg frequent. Heen hooguit even wachten als er net een weg is. Terug ook prima langste wat ik heb moeten wachten is 10 minuten.

Gaat helemaal goed komen, ze stoppen bij Kaldeborn is ook vlakbij de Glamping dacht ik en ongeveer 15 min lopen

Laatst bewerkt:
Gisteravond Voorlopig laatste gesprek gehad met mijn maatje voordat Pinkpop gaat losbarsten!
Alles gaat voorspoedig! De kaartenverkoop zijn ze niet ontevreden mee! Meer dan vorig jaar alleen de vrijdag loopt flink achter! Verwacht ongeveer rond de 47.000 op de vrijdag, rond 60.000 de zaterdag en 58.000 de zondag!

Voor 2027 zijn al 2 headliners geboekt de derde is in onderhandeling maar dat is voor een andere topic 😛

Tot over twee weekjes allemaal 😎

Gisteravond Voorlopig laatste gesprek gehad met mijn maatje voordat Pinkpop gaat losbarsten!
Alles gaat voorspoedig! De kaartenverkoop zijn ze niet ontevreden mee! Meer dan vorig jaar alleen de vrijdag loopt flink achter! Verwacht ongeveer rond de 47.000 op de vrijdag, rond 60.000 de zaterdag en 58.000 de zondag!

Voor 2027 zijn al 2 headliners geboekt de derde is in onderhandeling maar dat is voor een andere topic 😛

Zaterdag en zondag dan gewoon uitverkocht?
En hopelijk komen ze mooi optijd met de aankondigen dan voor volgend jaar als ze ze toch al geboekt hebben :ROFLMAO:

Wel mooie aantallen voor pinkpop en de bezoeker. Bijzonder dat The Cure zelfs hoger heeft als FF dat had ik niet verwacht en rond de 50K op de vrijdag is niet verkeerd denk dat er op de vrijdag ook wel een stuk jonger publiek is dan de andere 2 dagen haha

Wel mooie aantallen voor pinkpop en de bezoeker. Bijzonder dat The Cure zelfs hoger heeft als FF dat had ik niet verwacht en rond de 50K op de vrijdag is niet verkeerd denk dat er op de vrijdag ook wel een stuk jonger publiek is dan de andere 2 dagen haha
Als ik zelf zou gaan zou ik ook 100% voor de zaterdag gaan. IDLES, Editors, White Lies, Haunted Youth, Franz Ferdinand, The Cure. Prima rijtje namen. Is denk ik ook wel een dag waarop je sneller een dagkaart voor koopt, omdat het midden in het weekend valt.

Als ik zelf zou gaan zou ik ook 100% voor de zaterdag gaan. IDLES, Editors, White Lies, Haunted Youth, Franz Ferdinand, The Cure. Prima rijtje namen. Is denk ik ook wel een dag waarop je sneller een dagkaart voor koopt, omdat het midden in het weekend valt.
Precies de reden dat ik er dan ben.

White Lies staat op de zondag maar zeker dat is een mooi rijtje vind ook wel dat je een soort gelijk rijtje op zondag kan maken. met Yungblud, WetLeg, Royel Otis, Tom Morrelo, White lies, Fat Dog, Foo Fighters maar inderdaad dat het een zaterdag is helpt natuurlijk wel daar dacht ik nog niet direct aan

• Leuk
Waarderingen: colette283

Gok dat als deze cijfers zouden kloppen, dat met last minute beslissers en goed weer de cijfers als volgend kunnen uit zien:

Vrijdag 50.000
Zaterdag 65.000
Zondag 65.000

Al met al mooie cijfers! Blij om te zien dat t weer de goede kant op gaat met Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Hier begint het in ieder geval ook zeker te kriebelen nu! Gisteren mijn tent even nog weer even uitgegooid om te kijken of alles nog in orde is. Wil hem eigenlijk nog een keer buiten uit laten waaien, maar de kans om hem weer droog in te kunnen pakken zit er nu nog ff niet in lijkt het op...

Verder morgen ff traytje bier in de aanbieding scoren en mn powerbank nog ff checken en dan ben ik ook weer goed voorbereid

Ik heb er zin in!

Nog niet over het weer, maar wel over de headliners van 2027 speculeren :D
Het zier er met 23 graden, zonnetje en af en toe een buitje prima uit. Nog precies twee weken en dan staan we voor de poort te trappelen!!!

• Haha
Waarderingen: colette283

Users who are viewing this thread