Pinkpop 2026

Ik vroeg mij af of jullie nog suggesties hebben wat wij echt niet kunnen missen dit jaar buiten Pinkpop om dan.

Zelf ben ik onlangs met mijn vader (was een kerstcadeau voor hem van mij) naar de tribute CCR geweest, afgelopen zondag) moederdag met mijn zus naar Blue! In de 013 geweest (jeugdsentiment, was ook een kerstcadeau aan mijn zus van mij). Ga ik naar Pinkpop met mijn vriend en nog naar de Backstreet Boys in Düsseldorf met mijn zus (kerstcadeau aan mij). En met mijn dochter naar snelle (dan 9jr haar eerst concert) in de muziek gieterij. Maar omdat wij mijn vriend en ik, meer van de rock/pop zijn en hij ook wel van de hartstyle (en onder andere) Eminem is, vroeg ik mij af welke suggesties jullie nog zouden hebben?

Absoluut offtopic ik weet het, maar suggesties zijn dus welkom.
Normaal geen fan van Tributes, maar deze van Paceshifters is erg goed: https://nieuwenor.nl/programma/2026/11/13/paceshifters-play-nevermind

Werken er tegenwoordig ook al vrijwilligers mee aan de opbouw van de podia? Ik dacht dat de opbouw door professionals werd gedaan, daar komt namelijk heel veel bij kijken en er mag niets mis gaan.
Volgens mij niet de podia maar wel overige zaken op het terrein, denk aan die schaduwtenten etc.

Eerlijk gezegd, ik ben geen fan. Maar ze staan zeker op het lijstje, in elk geval even een kijkje nemen. Zelf verwacht ik wel dat dit misschien wel een van de druks bezochte artiesten gaan zijn. Ze hebben toch best wel wat hits, die iedereen kent al is het maar van de radio. Ik denk dat dit best wel eens een mooie act zou kunnen zijn. En onverwachts, bij ook de niet fans voor een kippenvel momentje kan gaan zorgen.

Users who are viewing this thread