Pinkpop 2026

Verkopen wel Ahoy paar keer uit, zijn wel gegroeid in mijn beleving
Of je daarmee kaartenkopers misloopt of juist trekt weet ik niet

Is sombr een optie? weet niet of die naam al voorbij is gekomen?
Lijkt me niet. Tourt einde van de zomer (Rock en Seine, dus ook Lowlands en Pukkelpop waarschijnlijk).
Verder moeten we ook geen artiesten met 2+ miljard streams meer verwachten hè.

Lijkt me niet. Tourt einde van de zomer (Rock en Seine, dus ook Lowlands en Pukkelpop waarschijnlijk).
Verder moeten we ook geen artiesten met 2+ miljard streams meer verwachten hè.
Hoezo niet? Halsey is toch ook een verwachting van velen, die overigens een stuk bekender is en meer streams heeft dan sombr

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Staat in NL in Afas, dus zou op Pinkpop als sub op Noord kunnen staan of late middag spot op Zuid. Maar zal eerder op Lowlands staan idd. Halsey lijkt me wel een zekerheidje.

Is Lewis Capaldi al helemaal van de baan? Ik verwacht het zelf niet, maar zou in theorie nog wel kunnen denk ik.

Nice! welke nummers spreken je zoal aan op t eerste gezicht?
Hmm, 'Doubt' vind ik heel erg vet. Maar ook 'Chlorine', 'Message Man', 'Lane Boy', 'We don't believe what's on TV' en "Drum Show'. Ik vind die veelzijdigheid echt knap. Ook dat halverwege het nummer het ineens overgaat in een ander genre (van emo naar een soort reggae bijvoorbeeld). De lyrics zijn soms ook ijzersterk.

Kijkend naar de groottes van de namen op de poster zou je zaterdag en zondag nog een grotere naam verwachten. Als Direct 2e podium afsluit alleen de zaterdag. Lewis Capaldi zou dan wel wat tickets kunnen doen verkopen als tegenhanger van Editors en The Cure

Staat vrijdag op Isle of Wight en zondag op TRNSMT, oversteek naar NL op zaterdag in theorie mogelijk maar zeer onwaarschijnlijk.
In theorie wel mogelijk, maar volgens mij hadden we deze optie weken geleden al getackeld.

ik heb nog de stille hoop dat Within Temptation bij de 2e drop zit.

Hmm, 'Doubt' vind ik heel erg vet. Maar ook 'Chlorine', 'Message Man', 'Lane Boy', 'We don't believe what's on TV' en "Drum Show'. Ik vind die veelzijdigheid echt knap. Ook dat halverwege het nummer het ineens overgaat in een ander genre (van emo naar een soort reggae bijvoorbeeld). De lyrics zijn soms ook ijzersterk.

goeie keuze! doubt is een oudje van t eerste uur die ze sinds vorige tour ineens weer live gingen spelen. vond m in de ziggo heerlijk, bijna EDM achtig genre dat nummer.
En dat mixen met de stijlen doen ze vaak ja, ook qua tempo in een nummer. Check anders het nummer 'the judge'. gaat alle kanten op. Daardoor lijkt het soms wat minder toegankelijk dan zoete koek muziek maar eenmaal later waardeer je het juist meer (in mijn opinie)

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Nog wat suggesties voor Stage4?!. Laat ik beginnen met overpass! Staan al op Dauwpop, maar mogen ook zeker op Pinkpop langskomen.

Users who are viewing this thread