Pinkpop 2026

Vorige keer kregen we Faithless, Tate McRea en Adam Lambert onder anderen in het 2de pakket
Waarna Adam dus nog werd vervangen door Tom Odell
In de laatste worp zaten oa Inhaler, Sigrid, Dean Lewis, The Boxer Rebellion, Everything Everything en Alestorm

Als je dan ziet denk ik dat we nog 4 grotere namen verwachten in het genre van Tate, faithless, inhaler en Dean Lewis.

Vermoed een artiesten als Stone, dropkick murphies, the kooks, Franz Ferdinand, De jeugd van tegenwoordig, Froukje dat wel kanshebbers zijn ervoor

Nu ik er aan denk, Nothing but thieves was vorig jaaral geboekt voor rock werchter 2026, zullen wel op pinkpop staan dan dit jaar
Zou wel een hele grote zijn om er nog bij te krijgen verwacht die echt niet en mag Nederland ook wel eens overslaan om echt standaard die headline spot te verantwoorden en krijgen

Vanuit Graspop zal Sex Pistols wel doorkomen zeker?
Dat zou ik wel echt een leuke naam vinden lekker op noord met 'Fucking' Frank Carter. die show van hem en the rattlesnakes word hier thuis nog meermaals besproken om hoe goed het was plus hoe vaak Frank Carter wel niet Fucking zei haha

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Nu ik er aan denk, Nothing but thieves was vorig jaaral geboekt voor rock werchter 2026, zullen wel op pinkpop staan dan dit jaar
Zou wel een hele grote zijn om er nog bij te krijgen verwacht die echt niet en mag Nederland ook wel eens overslaan om echt standaard die headline spot te verantwoorden en krijgen
Zou mij niks verbazen als ze deze er op vrijdag nog een keer bij drukken. In mijn optiek wel iets te snel na '22 en '24.
Maar zou het wel vet vinden.

Fountains DC gaat alsnog op diverse festivals spelen en als fans van The Cure zouden ze wellicht graag ook op dat podium staan. Wat denken jullie?

• Metal!
Waarderingen: brutus257
Vorige keer kregen we Faithless, Tate McRea en Adam Lambert onder anderen in het 2de pakket
En ook DeWolff en Ronnie Flex die ook de hoofdpodium aandeden, laatste drop Dean Lewis, Inhaler, Alestorm, The Boxer Rebellion, Queurbeat die ook op de hoofdpodias stonden.

Users who are viewing this thread