Pinkpop 2026

Dat vraag ik me af van die Sabrina Carpenter die hier steeds wordt genoemd. Nooit van gehoord.
Seth Meyers Omg GIF by Bombay Softwares

Hoezo zucht? Heel spannend is ook niet toch? Ik ben oprecht benieuwd of dit veel meer mensen gaat trekken dan Olivia Rodrigo?
Omdat dit soort reacties iedere keer opduiken bij (met name vrouwelijke) popacts. Pas op, ik heb er ook niet veel mee hoor, maar om nu iets dat je voor vanochtend nog nooit had geluisterd meteen af te serveren helpt ook niet bepaald in het vernieuwen he.

Maar wat bedoel je met spannend?
Het kabbelt lekker voort zo Spotify! Alles in een prima rustig tempo, lekker voor thuis op de bank! Helemaal goed natuurlijk maar ik vraag mij oprecht af als dit 1,5 uur op de mainstage nog vermakelijk is? Of dat het niet snel saai wordt? Ik snap best dat mensen dit tof vinden hoor! Ben bang dat de dutch disease hier snel de overhand neemt. En eerder werd de opmerking gemaakt dat iemand nog nooit van haar gehoord had! En vind ik niet z'n rare opmerking. Als voorbeeld het clubje van 35 man waarmee mij jaarlijks naar pinkpop gaan had een enkeling van haar gehoord. En de leeftijd varieert van 22 tot 47! Snap dat geen helder beeld geeft van haar werkelijke populariteit. En mocht zij komen gaan we het gewoon even checken .

Omdat dit soort reacties iedere keer opduiken bij (met name vrouwelijke) popacts. Pas op, ik heb er ook niet veel mee hoor, maar om nu iets dat je voor vanochtend nog nooit had geluisterd meteen af te serveren helpt ook niet bepaald in het vernieuwen he.
Aha! Oké! Ben echt oprecht nieuwsgierig of dit werkt? En als ze goed is ze goed! Ik laat mij graag positief verrassen.

• Leuk
Waarderingen: elo
Dat vraag ik me af van die Sabrina Carpenter die hier steeds wordt genoemd. Nooit van gehoord.
Houden zo mis je niets aan, erger nog ik vind het verschrikkelijk dat ik haar wel af en toe hoor.
Zag dat NBT ook weer wordt genoemd, dat hoeft van mij nog niet dit jaar. Vind het een heerlijke band, maar ben ze nu wel een beetje moe. 2028 Pas op zijn vroegst weer wmb

Denk dat het niets met vrouwelijke acts te maken heeft, maar meer met het genre. Olivia Dean misschien een optie voor een hoge spot?

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en MarkvD
en stel nou eens dat er helemaal geen vrouwelijke headliner tussen zit, want dat kan natuurlijk ook gewoon he;)

Ik vraag me wel is af of mensen die Sabrina Carpenter niet kennen, überhaupt nog wel bezig zijn met nieuwe muziek en wel is uit hun bubbel komen.

Want nee ik vind het ook geen leuke muziek, maar als je 3FM, 3voor12 of OOR volgt en bezig bent met festivals, muzieklijsten of nieuwe albums dan moet deze naam toch meerdere keren voorbij zijn gekomen.

Prima headliner trouwens voor Pinkpop.

Users who are viewing this thread