Pinkpop 2025

Hoi allen, ik lees al even op de achtergrond mee, ga dit jaar met mijn dochter de zaterdag. Zelf 20 jaar geleden voor het laatst geweest. Nu kaartjes gekregen van het werk van mijn man.

Een vraagje, staan er ook tafels/bankjes etc bij de eettentjes of op andere plekken (schaduw) of is het alleen zitten op de grond?
Hoi. Ja, er zijn picknicktafels onder de tenten. En de organisatie heeft laatst beloofd dat ze meer van die zitplekken in de schaduw zouden gaan inrichten dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Hoi allen, ik lees al even op de achtergrond mee, ga dit jaar met mijn dochter de zaterdag. Zelf 20 jaar geleden voor het laatst geweest. Nu kaartjes gekregen van het werk van mijn man.

Een vraagje, staan er ook tafels/bankjes etc bij de eettentjes of op andere plekken (schaduw) of is het alleen zitten op de grond?
Er zijn wel wat zitplekken, vooral op Noord bij de tent/stage 4 maar pas op, dat zijn er ook weer niet heel veel.

• Leuk
Ik volg het forum niet dagelijks, maar er worden deze week dus nog drie nieuwe namen aangekondigd?
1) Hello Tempest Road ---> Nog onbekend.
2) Vervanger Adam Lambert ---> Tom Odell staat klaar, maar nog niet officieel bevestigd.
3) Vervanger Hardy ---> Nog onbekend.

Ik volg het forum niet dagelijks, maar er worden deze week dus nog drie nieuwe namen aangekondigd?
1) Hello Tempest Road ---> Nog onbekend.
2) Vervanger Adam Lambert ---> Tom Odell staat klaar, maar nog niet officieel bevestigd.
3) Vervanger Hardy ---> Nog onbekend.
Hello Tempest Road is de anagram van Thomas Peter Odell!

• Leuk
Waarderingen: Heemstock1
Check, dus als volgt:
1) Hello Tempest Road —> Tom Odell
2) Vervanger Adam Lambert —> Onbekend. Artiest mag dit zelf bekendmaken.
3) Vervanger Hardy —> Onbekend.
Haha nee,
Tom Odell ís de vervanger van Adam Lambert. Staat alleen omschreven nu als Hello Tempest Road.
Enkel nog een vervanger onbekend voor Hardy.

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Weer online zojuist….die zondag gaat toch wel echt weer een lastige dag worden hoor met 33 graden. Daar kijk ik niet naar uit.

Bijlagen

• IMG_6343.jpeg
    IMG_6343.jpeg
    169,1 KB · Weergaven: 21
  • Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
het gaat in ieder geval niet dik boven de 30 graden, enkel een paar uurtjes op zondag wellicht iets boven de 32 met nog wat bewolking verwacht. Vind het nog enigszins meevallen.
Vrijdag vooralsnog niet warmer als 25 rond 17:00, dat is een ideaal dagje.
Zaterdag rond 17:00 tegen 29 graden (gevoelstemperatuur 27), dat is prima.
Zondag wordt tussen 15:00 en 18:00 wel tussen 30 a 32 graden maar ook wat bewolking.
Al met al, vind ik dat nog meevallen. Goed smeren, veel drinken en af en toe schaduw opzoeken op zondag.
Lijkt mij prima zomer festival weer ☀️🌤️
il_fullxfull.6483231762_ldl2.jpg

Weer online zojuist….die zondag gaat toch wel echt weer een lastige dag worden hoor met 33 graden. Daar kijk ik niet naar uit.
gaat inderdaad een tropisch dagje worden, tot een moment 33 graden verwacht met gevoelstemperatuur 31 graden.
De wolkjes zijn nu ook weg, enige wat wel is is de windkracht 3.
Helaas, jammer dat het boven de 30 gaat, het weer is helaas niet te sturen... Maar, dan liever dit, dan tot de enkels in de modder, dikke trui en hele dag in de regenjas. Hier kan je je nog tegen "kleden" en smeren en drinken...
De stratenmaker en de dakdekker trotseren ook dit soort dagen, dan moet een festivalganger dat ook kunnen.

Screenshot_20250617-070425.png

gaat inderdaad een tropisch dagje worden, tot een moment 33 graden verwacht met gevoelstemperatuur 31 graden.
De wolkjes zijn nu ook weg, enige wat wel is is de windkracht 3.
Helaas, jammer dat het boven de 30 gaat, het weer is helaas niet te sturen... Maar, dan liever dit, dan tot de enkels in de modder, dikke trui en hele dag in de regenjas. Hier kan je je nog tegen "kleden" en smeren en drinken...
De stratenmaker en de dakdekker trotseren ook dit soort dagen, dan moet een festivalganger dat ook kunnen.

Bekijk bijlage 14675
Volgens mij gaat die gevoelstemperatuur toch een stuk hoger liggen naar mijn gevoel.

• Leuk
Ik zal er voor vandaag over ophouden maar er zijn weinig mensen die in de ochtend meteen gaan smeren.

Je moet nog douchen dus even bijkomen bij de tent, kopje koffie regelen. Smeren is na het douchen.
Je hoeft ook echt niet meteen te gaan smeren in het ochtend zonnetje. Desnoods even een shirt met lange mouwen en petje tot het douchen als je een heel gevoelig huidtype hebt. Het verbod op die partytent is nou eenmaal een gegeven waar we het mee moeten doen. Mijn levensmotto: het heeft geen zin om je druk te maken over dingen waar je zelf geen invloed op hebt. Scheelt enorm veel stress.

het gaat in ieder geval niet dik boven de 30 graden, enkel een paar uurtjes op zondag wellicht iets boven de 32 met nog wat bewolking verwacht. Vind het nog enigszins meevallen.
Vrijdag vooralsnog niet warmer als 25 rond 17:00, dat is een ideaal dagje.
Zaterdag rond 17:00 tegen 29 graden (gevoelstemperatuur 27), dat is prima.
Zondag wordt tussen 15:00 en 18:00 wel tussen 30 a 32 graden maar ook wat bewolking.
Al met al, vind ik dat nog meevallen. Goed smeren, veel drinken en af en toe schaduw opzoeken op zondag.
Lijkt mij prima zomer festival weer ☀️🌤️
Je loopt achter Dennis....dat gaat nu al richting de 36 zondag..

• Leuk
Er worden ook aardig wat kaarten aangeboden voor de zondag. Prijs op TM resale duikt inmiddels al regelmatig onder de 126,-. Mensen die ze nu nog boven de reguliere prijs aanbieden raken ze echt niet kwijt (sowieso raar aangezien er nog gewoon reguliere kaarten beschikbaar zijn 🙂)

Om vervolgens met de beveiliging problemen te krijgen en voor een hoop stress en verhitte ophef te zorgen op een plek die juist relaxed hoort te zijn... Puur omdat je vindt dat de regels niet voor jou gelden?
Vermoedelijk om in een weekend van +30 graden in de schaduw te kunnen zitten en niet weg te smelten in de hitte. Kan me ook niet voorstellen dat de beveiliging met dit weer moeilijk gaat doen.

Users who are viewing this thread