Pinkpop 2025

Waarom zou je ze nooit op Pinkpop zien? Het is een relaxte sound en daarvan hebben we er heel wat door de jaren heen op PP.

Als Passenger (hij alleen met zn gitaar) mainstage kon boeien een aantal jaren geleden dan zie ik niet in waarom Wolf Alice dat niet zou kunnen.
Zeker een relaxte sound, maar we gaan toch niet Passenger vergelijken met Wolf Alice? Dat is echt compleet andere muziek en Passenger is echt een stuk rustiger dan Wolf Alice.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong en elo
Dat is precies mijn punt, waarom zou Wolf Alice nooit op Pinkpop staan??
Omdat dat te alternatief is en het een logischere boeking voor LL, DTRH en BKS zou zijn. Wolf Alice is voor die festivals een aardige publiekstrekker, terwijl dat, voor mijn gevoel, minder het geval is. De boeking van Wolf Alice zou zeker bij die laatste twee een prioriteit zijn, maar niet bij Pinkpop. Ik zie niet helemaal in hoe jij dat niet inziet met jarenlange ervaring op Lowlands en ook RW, PKP en DTRH te hebben aangedaan.

Omdat dat te alternatief is en het een logischere boeking voor LL, DTRH en BKS zou zijn. Wolf Alice is voor die festivals een aardige publiekstrekker, terwijl dat, voor mijn gevoel, minder het geval is. De boeking van Wolf Alice zou zeker bij die laatste twee een prioriteit zijn, maar niet bij Pinkpop. Ik zie niet helemaal in hoe jij dat niet inziet met jarenlange ervaring op Lowlands en ook RW, PKP en DTRH te hebben aangedaan.
Ja ok hmmm misschien is dat wel een punt.
Maar het zou als toevoeging aan de lineup voor Pinkpop wel veel doen in de breedte. En dat is een gevoel dat weer wel bij Pinkpop hoort, of hoorde met een goede brede dag programmering.
En ja dan zijn ze misschien te groot voor gewoon overdag maar 18:00 19:00 uur...

Mojo zal inderdaad niet zo denken, maar toch zou ik het een fijne toevoeging vinden.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Prijs van de weekendkaartjes begint in de resale nu toch al wel iets te zakken (240-260 zoiets af en toe, zit al een paar dagen in de gaten te houden). Ben benieuwd hoever het dropt uiteindelijk.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
Wolf Alice als vervanger voor Adam Lambert zou voor mij echt een ongelooflijke upgrade zijn. Ik zie het ook niet zo snel gebeuren, maar ben vanaf nu dan toch teleurgesteld als het gewoon Goldband oid wordt...

• Leuk
Prijs van de weekendkaartjes begint in de resale nu toch al wel iets te zakken (240-260 zoiets af en toe, zit al een paar dagen in de gaten te houden). Ben benieuwd hoever het dropt uiteindelijk.
Lijkt idd een dalende trend te zijn.
Momenteel weekend tickets voor 257 (48 onder de prijs) te vinden en zaterdag voor 136 (19 onder de prijs).

• Leuk
Wolf Alice als vervanger voor Adam Lambert zou voor mij echt een ongelooflijke upgrade zijn. Ik zie het ook niet zo snel gebeuren, maar ben vanaf nu dan toch teleurgesteld als het gewoon Goldband oid wordt...
tijdje geleden al gezegd, wolf alice zou een prima en logische vervanger qua kaliber zijn! ook met de komst van een nieuw album + al paar festivals shows in de planning.

Het zal wel een foutje zijn aan de kant van Ticketmaster maar er zijn geen doorverkoop tickets zichtbaar meer.

Op TS zie ik het aantal beschikbare kaarten over de afgelopen dagen wat dalen.

Blijf ‘t wat doorverkoop tickets betreft zo vreemd vinden dat mensen ze voor meer te koop zetten. Als er nog beschikbaar zijn via ticketmaster zelf voor de originele prijs.

En nog gekker dat er mensen zijn die deze duurdere doorverkoop tickets kopen. 🤔

Maandag nog een maandje Pinkpop is daar. Donderdag immers al lekker relaxt op Limburgerhof vertoeven. Zoveel zin in.

Maar vanavond eerst naar Tim Akkerman en volgende week naar The Boss in Lille 🇫🇷

• Leuk

Users who are viewing this thread