vind het wel een leuke zoektocht die vervanger.
gedachte daarover schieten alle kanten op.
zou een NL (of Benelux) vervanger een minpunt vinden, enige dat dat persoonlijk dan goed kan maken als het me zou bevallen, maar dan nog zou ik een internationale act meer passend vinden.
voor mij zit Lionel Richie op basis van tourschema en beschikbaarheid in de buurt hoog in de verwachting, maar is het tijdslot hierin waar de schoen wringt, Zie hem ook wel als act die (ook gezien de schows om Pinkpop heen) nog wacht met bekendmaken.
Ook Tom Odell die langs Pinkpop in Berlijn staat zou een optie kunnen zijn, al zie ik hier niet zo het probleem van het niet aankondigen.
qua NL acts zie ik Anouk, staat paar dagen eerder nog 2 dagen in Frankrijk staat, met nieuw album en Ziggo shows in september die nog in verkoop zijn kan een optie zijn. Zie haar ook echt wel afdwingen door haar eigen shows om te wachten met aankondigen,
Blijf ook, al is het minder logisch misschien, toch een scheef oog kijken naar Epica... Zou wel mooi passen met het nieuwe album op zak.
Maar, zou het ook wel een grap vinden als Frans Bauer een festival gig toevoegd en het Pinkpop veld laat mee zingen met "Du Hast", gewoon omdat het kan...
Ook, uiteraard een act die te groot is voor 17:00 op Noord, maar die eu data van Sabrina Carpenter, Pramavera, Hyde Park en Lollapalooza geven een gaatje voor Pinkpop die me niet los laat... Wellicht is de spot als "suprise act" de reden van het achterhouden?
althans, dit zijn namen waar ik aan denk.