Pinkpop 2024

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.403
1.911
Zelden zo weinig animo bij een Pinkpop drop gezien, zelfs niet uit standaard negatieve hoek. Dat zegt genoeg zeker.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Behalve Ilse de Lange (ieuw....de horror) en Yungblud (leuke toevoeging) zeggen de nieuwe namen me niks... een hoop te ontdekken dus.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
721
939
Vrij bizar lijstje weer (met zelfs voor mij veel onbekende namen). Kijk naar de namen van de Slope van RW. Da's een slok op de borrel he.
Ja, dat ze niet enkele namen hiervan overgenomen hebben verwondert me. Mss al gekaapt door andere NL festivals, maar volg die niet zo dus weet ik niet.

Verder, er zijn 2 namen minder de zondag dan op de andere dagen; is dat normaal? Eerste keer PP voor mij, dus sorry als dit een domme vraag is 🤭
 

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Ben me nu aan het in luisteren. Zitten echt wel leuke bands tussen voor de 🎸 liefhebbers .Dool, Gunmoll, John Cofey. Genoeg te ontdekken. Zeker op de kleinere podia.
 

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
721
939
Ik hoop zo hard dat er nog wat tussen die kleinere namen zit idd, zeker de zaterdag 🙏 Mijn format om het inluisteren bij te houden is net gemaakt zie, dus ik kan er weer aan beginnen: spannend 🤭
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
nu al programma compleet... da's al vroeg

blij met toegevoegde Yungblud, DOOL, Ilse DeLange en John Coffey zo op eerste blik van de namen
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
405
252
Voor mij weinig kleur aan de lineup van dit jaar. Ik begin Jan toch wel te missen hoor. Hij kon tenminste nog een beetje tegengas geven aan de boekers van Mojo :-(.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tom1617899894

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
AI blijft mij verbazen.
Binnen een minuut dit gekregen.
Helaas niet alle acts zal de rest nog toevoegen.
scheelt wat werk:
image.png
 

moonliightnyx

Playlistbediener
19 nov 2019
17
8
Ik heb er in ieder geval erg veel zin in! Sowieso staat mijn favoriete band (Nothing but Thieves) er, maar ook veel andere favorieten. En ik ben ook excited om me te laten verrassen door acts die ik niet ken
 
  • Leuk
Waarderingen: Joa

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
240
143
AI blijft mij verbazen.
Binnen een minuut dit gekregen.
Helaas niet alle acts zal de rest nog toevoegen.
scheelt wat werk:
Bekijk bijlage 8245
Tussen gratis naar een artiest luisteren en een kaartje voor een festival kopen zit toch nog een aardig verschil in mijn beleving.

Line-up zit vol met blijkbaar tik-tok sterren. Ben benieuwd of de doelgroep hier ook daadwerkelijk geld aan gaat uitgeven?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken