Pearl Jam

PJ25 komt er aan?
http://www.alternativenation.net/pearl-jam-confirm-2016-tour-25th-anniversary/

Europa is niet gecanceld, want ook niet aangekondigd... (lol)
https://mobile.twitter.com/PearlJam/status/675437448709697536?ref_src=twsrc%5Etfw

RNDM ANNOUNCES MARCH 2016 NORTH AMERICAN TOUR DATES
IN SUPPORT OF FORTHCOMING SOPHOMORE LP, GHOST RIDING

TICKETS ON SALE FRIDAY, DECEMBER 18TH at 10AM LOCAL TIME

Alternative rock band RNDM (featuring Pearl Jam bassist Jeff Ament, singer-songwriter Joseph Arthur and drummer Richard Stuverud) announces a seven-date North American tour in support of the band’s forthcoming sophomore LP, Ghost Riding.

RNDM’s tour kicks off with an album release show on Friday, March 4th at The Crocodile in Seattle and wraps on Tuesday, March 15th at Double Door in Chicago (full dates below). Tickets for all dates go on sale Friday, December 18th at 10am local time.

This marks the first time since 2013 that the band will perform live.

RNDM NORTH AMERICAN TOUR DATES
DATE CITY VENUE
March 4, 2016 Seattle The Crocodile
March 7, 2016 New York Gramercy Theater
March 8, 2016 Washington DC Rock & Roll Hotel
March 9, 2016 Philadelphia The Foundry at The Fillmore
March 11, 2016 Boston Brighton Music Hall
March 13, 2016 Toronto Mod Club
March 15, 2016 Chicago Double D

De bassist doet in maart dus al een tourtje door de VS. Of dit matcht met een wereldtour door Pearl Jam in 2016...

De bassist doet in maart dus al een tourtje door de VS. Of dit matcht met een wereldtour door Pearl Jam in 2016…
Niet met de eerste set geruchten van maart...
Dus...

Nee, maar is het logisch om vlak voor een world tour met je andere band te gaan optreden? Waarschijnlijk gaat PJ een tour dan door de VS (en Canada). maar verder?

Bij Pearl Jam kunnen projecten van bandleden zeer kort tegen een Pearl Jam - tour aanleunen, of zelfs mekaar doorkruisen. Daar hebben ze wel ervaring mee, met Matt Cameron, die ook bij Soundgarden drumt.

*slik*
Many pages ago I stated that a friend of mine at Universal Netherlands was offered tickets for the 8th of june in the Ziggo Dome Amsterdam by Universal. Today he told me that he got a refund for the tickets because it was cancelled. Company explicatly told in the mail that no reason was given.
Now I can only hope the coming announcement includes european dates.

Dit was zijn oorspronkelijke en let op allereerste post ooit , helemaal niks over kaarten zegt ie daar.

"Someone from Universal Netherlands told me that PJ is in the Ziggodome Amsterdam at the 8th of june 2016."

Gozer heeft 3 posts, alle 3 over PJ in de Ziggodome.
Lijkt erop dat dat via hem dus ook de geruchten onstaan zijn over de Ziggodome, aangewakkerd misschien door Dimi
Andere post gaat namelijk erover dat er ruimte is voor een extra datum

Ach, ik zou het hele PJ gebeuren even links laten liggen tot... pak 'm beet... 2e week januari ofzo. Als er IETS duidelijk is geworden is het wel dat

A) Een hoop mensen maar wat roept of fora elkaar nalullen, al dan niet met wat eigen fantasie erbij
B) Al is iets voor 95% in kannen en kruiken (want ik geloof best dát er vergevorderde plannen voor een EU tour waren/zijn) kan het dus nog steeds veranderen / afketsen.

Maar goed, wel hilarisch de festivalinfo's van deze wereld op hun bek te zien gaan. Die plaatsen dat ene tourschema'tje gewoon als waarheid, en dan ruim anderhalve week nadat het verscheen en het dus inmiddels al lang en breed debunked is.

Ach, ik zou het hele PJ gebeuren even links laten liggen tot… pak ‘m beet… 2e week januari ofzo. Als er IETS duidelijk is geworden is het wel dat
Ik vind het wel leuk (en relevant) om de geruchtjes en nieuwtjes in dit topic te delen als er iets opduikt.
Voor mij is dat het idee van bijhouden: Festivalnieuws, Geruchten, Leaks, Bevestigingen...
Als je niet erg vindt ;)

Ja, die waren niet echt lekker up to date dit keer (voorzichtig uitgedrukt) ;)

En dat wilde ik dus ook zeggen met mijn post, iedereen lult maar wat, niemand weet iets, en hoe makkelijk dus geruchten tot stand komen.
Een first time poster roept iets en dat gaat vervolgens volledig zijn eigen leven leiden.
Ik wacht het allemaal wel af, komen ze pas in het najaar, ook goed, ALS ze maar komen ;)

Eerst AC/DC kaarten voor Werchter zien te scoren

Loveless wrote:
Ach, ik zou het hele PJ gebeuren even links laten liggen tot… pak ‘m beet… 2e week januari ofzo. Als er IETS duidelijk is geworden is het wel dat

Ik vind het wel leuk (en relevant) om de geruchtjes en nieuwtjes in dit topic te delen als er iets opduikt.
Voor mij is dat het idee van bijhouden: Festivalnieuws, Geruchten, Leaks, Bevestigingen…
Als je niet erg vindt
1f609.png

Vind ik niet erg hoor! Blij dat je dit Pearl Jam-topic zo goed bijhoudt! Ik vind het leuk om te volgen en, vooral, ik hoop dat ze verdomme gewoon naar Europa komen volgende zomer!

Loveless wrote:

Voor mij is dat het idee van bijhouden: Festivalnieuws, Geruchten, Leaks, Bevestigingen…
Als je niet erg vindt
1f609.png

Zeker niet hoor, al moet ik soms een beetje grinniken om de hoop die mensen ophangen aan zoiets, een paar vage geruchten zijn al genoeg om ze praktisch op te schrijven voor tig festivals. Ik heb dan meer zoiets van 'we zien het wel'.

Volgens geruchten gaat de datum 2 juli over OpenAir St.Gallen Zwitserland

21 januari de eerste namen voor OpenAir St. Gallen...
http://www.openairsg.ch/2015/12/01/jetzt-im-fanportal-registrieren/

Zojuist op Graz.nl gepost door user Bigbird:

"Ik weet meer omtrent PJ, maar kan/mag/zal dat niet openbaar maken (dus ook niet via PM). Het is afwachten hoe het kwartje gaat vallen"

Beste post van de afgelopen weken zjiust op Tenclub:

So here's a roundup of all the latest info we have :lol:

7 day festival at Wrigley starring James Taylor, Billy Joel, Metallica, GNR, Led Zeppelin, PJ (with support from Barney & Friends)
Tour of all the 50 states definitely including Detroit
Special PJ25 weekend celebrations at Wrigley, Fenway, Gorge and Alpine
Australia is 100% getting a tour too
New album is almost ready (according to Jeff only needs to be written and recorded)
Europe is cancelled due to terrorist threats
Antarctica

Source: Bunch of guys on message boards, facebook and the internets

Users who are viewing this thread