Parkeren op metal town met vip parkeer ticket?

Jeroen Pieters

Nieuw lid
11 jun 2025
1
0
Wie kan mij meer duidelijkheid geven? Wij staan met de caravan op metal park en hebben VIP tickets voor graspop. Kan ik met het VIP parkeer ticket ook op de metal park parking staan, of moet ik daar een speciaal metal park parking ticket voor aanschaffen?

De info op de site spreekt zichzelf tegen. VIP parkeer tickets zouden op alle parkings geldig zijn, maar bij de info van metal town staat dat andere tickets niet geldig zouden zijn...

En een mailtje naar graspop leverde mij alleen algemene info op, dus ik weet nog steeds niets...

Wie kan mij meer duidelijkheid geven? Wij staan met de caravan op metal park en hebben VIP tickets voor graspop. Kan ik met het VIP parkeer ticket ook op de metal park parking staan, of moet ik daar een speciaal metal park parking ticket voor aanschaffen?

De info op de site spreekt zichzelf tegen. VIP parkeer tickets zouden op alle parkings geldig zijn, maar bij de info van metal town staat dat andere tickets niet geldig zouden zijn...

En een mailtje naar graspop leverde mij alleen algemene info op, dus ik weet nog steeds niets...

Vraag gesteld via [email protected] ?

Die zouden daar toch direct uitsluitsel over moeten kunnen geven...

• Leuk
Waarderingen: nikita
Ik stelde deze vraag via WhatsApp aan Livecrowd

Hey Livecrowd, ik heb een vraag over Graspop Metal Meeting:

Omdat het niet helemaal duidelijk is hoe het op de website staat, wil ik even bevestiging.

Langs de ene kant staat er dat een VIP parking ticket op alle parkings geldig is.
Langs de andere kant staat er dat wie op Inferno logeert een Inferno parking ticket moet hebben.

Betekent dit dat het VIP ticket OOK op Inferno geldt, of geldt voor Inferno enkel het eigen parking ticket en tellen de VIP tickets enkel op de VIP en de reguliere parkings?

Dit was hun antwoord:

Normaalgezien geldt het VIP ticket inderdaad op alle parkings. DIt zou dus geen problemen mogen geven op de Inferno parking.

Ik ga er voor het gemak dus even van uit dat het voor Metaltown hetzelfde is.

Ik stelde deze vraag via WhatsApp aan Livecrowd

Hey Livecrowd, ik heb een vraag over Graspop Metal Meeting:

Omdat het niet helemaal duidelijk is hoe het op de website staat, wil ik even bevestiging.

Langs de ene kant staat er dat een VIP parking ticket op alle parkings geldig is.
Langs de andere kant staat er dat wie op Inferno logeert een Inferno parking ticket moet hebben.

Betekent dit dat het VIP ticket OOK op Inferno geldt, of geldt voor Inferno enkel het eigen parking ticket en tellen de VIP tickets enkel op de VIP en de reguliere parkings?

Dit was hun antwoord:

Normaalgezien geldt het VIP ticket inderdaad op alle parkings. DIt zou dus geen problemen mogen geven op de Inferno parking.

Ik ga er voor het gemak dus even van uit dat het voor Metaltown hetzelfde is. slope game
Staat er iets op je VIP-ticket of in de bevestigingsmail dat expliciet verwijst naar toegang tot álle parkings, inclusief die van campings?

Ben een tijdje uit roulatie geweest, dus een laat antwoord.

Het VIP ticket zelf stond niks op voor parking, maar een tijdje voor het festival was er een mail om parkingtickets te bestellen.
In die mail was vermeld dat het VIP parking ticket op alle parkings geldig was.

Ik heb vorig jaar dus met mijn VIP parking ticket gewoon op de inferno parking kunnen parkeren.

Dit jaar is het anders

Met je parkingticket mag je dus op de VIP parking staan en op de reguliere parkings. (niet op de dedicated parkings voor Inferno/Metaltown/Crypt)

Moest je nog een vraag of opmerking hebben dan hoor ik het graag.

Metalen groeten,

GMM-Team

Users who are viewing this thread