Oasis

Damn had heel veel vrienden en familie gevraagd en zelf ook met twee accounts aangemeld maar slechts één iemand met een mail. Hoe groot acht men de kans op kaarten als je nu een mail hebt?
Daar valt echt niks zinnigs over te zeggen. Voor iedere dag geldt dat een stuk meer mensen zijn ingeloot dan het aantal beschikbare tickets. Je moet simpelweg wat geluk hebben.

Daar valt echt niks zinnigs over te zeggen. Voor iedere dag geldt dat een stuk meer mensen zijn ingeloot dan het aantal beschikbare tickets. Je moet simpelweg wat geluk hebben.
Nou heel bizar dan. Heb zeker 15 vrienden die hielpen en de opbrengst is één luttele invite.

Dat zijn geen vrienden...

Ik heb inmiddels van twee vrienden gehoord dat ze mails hebben; van meerderen dat het niet zo is. Ikzelf, en mijn vrouw, ook niks.

Als ik dit zo lees ben ik extra blij dat ik al kaarten heb. Normaal al stress met kaartverkoop. maar dit is next level

P.s. voor iemand zicht dit afvraagt. Er zijn twee stoelen in de Arena in de familie. Dan heb je altijd eerste kans om kaarten te kopen voor shows.

Wat ik begrepen heb was dit het voor vandaag voor Amsterdam. Betreft de verkoop van morgen. Als het goed is komen morgen weer codes voor de verkoop van zaterdag.

Nou heeft mn broertje dus wel het geluk aan zijn kont hangen want of het nou voor Charli xcx, Glastonbury of Champions League is, hij komt er altijd doorheen. Manifesteren.

Code voor Knebworth binnen:eek:

Oasis live is nog altijd een bucketlist ding en dan met name om in Engeland te ervaren, maar bij deze ticketprijzen trek ik toch wel de grens hoor... ook voor die €200 in Amsterdam, bizar en gewoon heel erg zonde voor een grote groep fans. Misschien als ik ooit de loterij win, maar het houdt een keer op.

Dit was iemand anders op mijn account...

Iemand ervaringen met Knebworth als locatie? Zit al even op Booking te kijken maar alles zit uiteraard al vol. Is het goed bereikbaar vanuit andere steden, al dan niet met openbaar vervoer?

Iemand ervaringen met Knebworth als locatie? Zit al even op Booking te kijken maar alles zit uiteraard al vol. Is het goed bereikbaar vanuit andere steden, al dan niet met openbaar vervoer?
Zullen wel bussen of ander OV inplannen zeker? Was zo als Liam op Knebworth speelde.

Users who are viewing this thread