Lowlands 2026

Wij gaan altijd met een groep van 20 man naar Lowlands. Pvv,Fvd,GroenLinks, stemmers enz enz gaat allemaal prima. Af en toe elkaar beetje belachelijk maken, politiek is toch eigenlijk gewoon 1 grote clown show. Lekker belangrijk allemaal ik ga me weer 3 dagen vermaken op de X en de Pep 😎🥳

Tuurlijk jo moet ook kunnen. Je moet vooral jezelf niet al te serieus nemen in het leven (het leven zelf ook niet) dat maakt het een heel stuk aangenamer.
 
Laatst bewerkt:
Wat verwachten we dat er nog bijkomt qua namen? En zitten daar nog Alpha en Bravo namen tussen?
coca cola stage verwacht ik dat dat dit jaar weer terug komt, maar daar zit voor mij in ieder geval vaak niet echt iets tussen en vorige keer bij de laatste drop zaten van wat ik me kan herinneren vooral vervangende namen tussen, maar nu Durand Bernar redelijk op tijd afgezegd heeft verwacht ik wel daar ze daar wel een mooie India voor hebben moeten regelen.
 
Wat verwachten we dat er nog bijkomt qua namen? En zitten daar nog Alpha en Bravo namen tussen?
Ik denk eerlijk gezegd dat we niet echt nog alpha en bravo namen gaan krijgen, wat gaan de bravo heads worden? Eefje sws, maar daarnaast blood orange of Amyl misschien, en dan clipse?
 
Ik denk eerlijk gezegd dat we niet echt nog alpha en bravo namen gaan krijgen, wat gaan de bravo heads worden? Eefje sws, maar daarnaast blood orange of Amyl misschien, en dan clipse?

Verwacht Viagra Boys vrijdag, Eefje zaterdag en Clipse zondag. Richie Hawtin zal echter ook nog wel ergens een late spot krijgen in de Bravo of Heineken denk ik
 
Laten we het hopen! Volledige Pinkpop set was op TV en staat op YT... ge-wel-dig en zó lowlands...
Was een aantal jaar geleden in de Bravo ook echt smullen. Heerlijke muziek, benieuwd of ze naast Pinkpop dan ook nog een LL aandoen, ik denk zelf van niet.
 
Was een aantal jaar geleden in de Bravo ook echt smullen. Heerlijke muziek, benieuwd of ze naast Pinkpop dan ook nog een LL aandoen, ik denk zelf van niet.
Yep, ik was er b(l)ij... maar het album wat ze onlangs hebben uitgebracht is van een hele andere orde, toen vond ik enkele nummers écht tof. Nu draai je het album in één keer en denk je bij elke song "o ja, die was óók al zo goed". Knap!
 

Users who are viewing this thread