Lowlands 2026

Valt The Hives ook onder de punk bands? Dat zou ik top en hilarisch vinden op zaterdag in de nacht. Die kunnen wel een feest ervan maken 🎉
Brede paraplu, maar prima naam zou dat zijn! High Vis zie ik ook nog wel werken op zo'n positie. (over brede paraplu gesproken;))

Los van die positie in de nacht, zie ik Bad Nerves, The Hives en High Vis allemaal graag toegevoegd worden.

Ik heb een eerste opzetje gemaakt, zeg maar wat jullie er van vinden. Suggesties zijn welkom!
Ik verwacht sombr op dezelfde spot als wallows vorig jaar om beetje druk van de main bij tyler af te nemen (misschien onderschat ik sombr, maar kan me niet bedenken dat lowlands publiek op hem staat te wachten) of zijn de dingen die er nu instaan zo goed als zeker en geen speculatie?

Laatst bewerkt:
Ik verwacht sombr op dezelfde spot als wallows vorig jaar om beetje druk van de main bij tyler af te nemen (misschien onderschat ik sombr, maar kan me niet bedenken dat lowlands publiek op hem staat te wachten) of zijn de dingen die er nu instaan zo goed als zeker en geen speculatie?
Er werd in de podcast al gezegd dat hij, Turnstile en Parcels de subs waren en staat ook zo op de website.

Die kans zie ik somber in.

Ik vrees alleen voor parcels (en in mindere mate voor turnstile) op een half lege Alpha.

Parcels gaat wel een drukke en gezellige Alpha sunset show worden verwacht ik. Is toch wel lekker toegankelijke muziek voor de gemiddelde bezoeker.

Turnstile gaat wel voor een half lege Alpha staan, blijft zonde dat die geen Bravo afsluiter zijn

Users who are viewing this thread