Lowlands 2026

Veel dubbele namen met eerder programma. Violent Magic Orchestra, Voices From The Lake. Zouden die meerdere keren optreden in t weekend?

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Djrum, Theo Parrish, en Boys Noize zijn echt leuke namen, voor de rest voelen de nieuw aangekondigde namen een beetje als 'undercard DGTL gepakt, einde oefening.'

Veel dubbele namen met eerder programma. Violent Magic Orchestra, Voices From The Lake. Zouden die meerdere keren optreden in t weekend?
Viel mij ook al op. Ga er dan eigenlijk vanuit dat ze ergens in de nacht staan. Beide in de X-ray. Meerdere keren optreden gebeurt volgens mij nooit en zou ik ook vrij goedkoop vinden van LL.

Waarom droppen ze dit soort namen trouwens altijd in een onleesbaar youtube filmpje en niet in een lijst..

• Leuk
Waarderingen: WTSGD en davadude
Viel mij ook al op. Ga er dan eigenlijk vanuit dat ze ergens in de nacht staan. Beide in de X-ray. Meerdere keren optreden gebeurt volgens mij nooit en zou ik ook vrij goedkoop vinden van LL.

Waarom droppen ze dit soort namen trouwens altijd in een onleesbaar youtube filmpje en niet in een lijst..
Raar dan dat ze die opnieuw "bekendmaken".

Bij Voices From The Lake kan ik me nog wel voorstellen dat ze een totaal andere set spelen als ze er twee doen.

Skream & Benga, doet me echt denken aan 1 van mijn allereerste lowlands, toen vond ik dat echt zo ontzettend vet. Nu voelt het echt onzettend gedateerd.

Niet heel veel wat in mijn straatje past zo op het eerste oog Freddy K, wel mijn ding lekker rechttoe rechtaan Techno gewoon vegen 😎

• Leuk
Waarderingen: LIBOH
TLM doen volgens hun instagram een all nighter in de Heineken
Oh thank the lord!

Ze gaan de Heineken een volwaardige nachtstage maken!

"And what makes it even more special: this is the first edition where the infamous Heineken stage will head into the late night and we have the honour to take it on in full. We’re more than ready to bring that warm, summer energy after dark! 𖦹"

Dus toch de Heineken vermijden voor TLM. Helena Hauff, DJRum, Bufo, Boyz Noize, Skee Mask wel heel vet!

Oh thank the lord!

Ze gaan de Heineken een volwaardige nachtstage maken!

"And what makes it even more special: this is the first edition where the infamous Heineken stage will head into the late night and we have the honour to take it on in full. We’re more than ready to bring that warm, summer energy after dark! 𖦹"
Opzich heel vet dat deze tent gebruikt gaat worden als volledig nachtprogramma. En aan de ene kant snap ik ook dat ze dit doen om de mensen massa te verspreiden, maar dit betekent dus dat als TLM er staat je snachts nog meer elektronische acts gaat krijgen en de ruimte voor andere type muziek snachts kleiner gaat worden. En het elektronische programma groter gaat worden.

Ik snap dat ze het doen, alleen voor mij was het soms ook wel prettig dat er in de Heineken iets anders gedraaid werd dan in de overige tenten.
Zolang ze de Heineken nog maar wel tot 01:00 snachts gebruiken voor live muziek.

Users who are viewing this thread