Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar om het havermelk-leger te satisfyen stel ik voor om Lisa Korver een grote spot in de Bravo te geven. Benwal b2b Armin van Buuren daar na en de avond te laten openen door DJ Levi
Maar om het havermelk-leger te satisfyen stel ik voor om Lisa Korver een grote spot in de Bravo te geven. Benwal b2b Armin van Buuren daar na en de avond te laten openen door DJ Levi
Ik was zowaar dit weekend voor het eerst bij A State of Trance. Het is misschien wat vloeken in de kerk: maar een classic trance set zou denk ik echt geweldig werken op Lowlands-zondag.
Zolang het niet téveel TML-vibes heeft (en dat heb je al snel haha), vind ik het ook gewoon prima passen bij het festival. Net zoals psytrance in de X-Ray!
Ghostface Killah zegt in een intervieuw met NPO Blend dat hij misschien weer in Amsterdam is rond Augustus. Hij treed al op bij All Points East, kans op Lowlands dan?
Ghostface Killah zegt in een intervieuw met NPO Blend dat hij misschien weer in Amsterdam is rond Augustus. Hij treed al op bij All Points East, kans op Lowlands dan?