Lowlands 2026

Vandaag DTRH 2e drop ;-)
o.a. Last Dinner Party, IJsland, Johnny Marr als toevoegingen.

Met The xx, David Byrne, CMAT, Overmono, Baxter Dury, The Mary Wallopers, Beirut en Sticks hebben die ondertussen ook al veel acts die ik graag zou zien. Alleen David Byrne en Johnny Marr zou ik al geweldig vinden.

Maar money is tight, too tight to mention en bovendien vind ik de sfeer op DTRH mij nooit echt passen, dus ik hoop als vrijwilliger via 013 te kunnen gaan. 😇

🥱
Dan Wilde Weide de week na Wildeburg
Probleem opgelost ;-)
Ja denk dat ze dat liever niet doen omdat het midden in de vakantie ligt ipv op het begin (voor veel gebieden) en wellicht een vergunningsdingetje met de gemeente en Kalummaan. Had het ook logischer gevonden hoor

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Heeft iemand een duidelijke mening over het cruciale verschil tussen Lowlands en DTRH? Mijn ervaringen van beide zijn best verschillend, maar ik kan mijn vinger er niet echt op leggen waar dat hem in zit, buiten de aankleding en misschien het X-Ray-programma en enkele (hyper)popnamen 🤷‍♂️.

Heeft iemand een duidelijke mening over het cruciale verschil tussen Lowlands en DTRH? Mijn ervaringen van beide zijn best verschillend, maar ik kan mijn vinger er niet echt op leggen waar dat hem in zit, buiten de aankleding en misschien het X-Ray-programma en enkele (hyper)popnamen 🤷‍♂️.
Heb wel het idee dat DTRH wat braver is. Zowel qua algemeen gevoel als programma. Het terrein nodigt ook wat meer uit tot een iets relaxtere ervaring en het gaat gewoon minder lang echt door. Dat merk je vind ik ook aan het publiek.

Hier zit geen waardeoordeel in ofzo. Vind allebei tof maar op Lowlands kan het gewoon wat meer uit de hand lopen tot 07u in de ochtend of nog later. Dat heb ik op DTRH nog nooit meegemaakt. Daar kan je weer beter chillen en kleinere verrassingen tegenkomen.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2

Users who are viewing this thread