In 2025 hebben ze in de Bravo 3 nachten lang hard house/trance geprogrammeerd. Hoewel ik hier ook wel een sucker voor ben, was ik echt fan in de eerdere jaren waar ze op de zondagnacht gewoon rammende techno door de tent heen vlamden. Dat trok wellicht wat minder mensen, maar had het gevoel dat het ook de drukte over de tenten beter reguleerde. Al kan het ook zo zijn dat de zondagnacht sowieso wat rustiger is qua aantallen. Zeer benieuwd hoe ze het dit jaar gaan aanpakken.
Overigens wel van mening dat de negatieve tendens omtrent de Bravo drukte een beetje overdreven is. Ja het is een volle tent maar mijns inziens was het afgelopen 4 jaar alleen bij Job in 2023 en 2025 gewoon echt niet om te wezen. Kan overigens ook wel zijn dat ik het beter maak in mān hoofd dan t was.
Met grote groepen is het natuurlijk ook wel kut, maar dat is in de India of HaciĆ«nda niet anders. Verder logisch dat zoān bounce kathedraal met de grootste namen en ook nog is top notch licht en geluid een volle bak trekt.