Lowlands 2026

Hoop ook op wat meer risico in het elektronisch programma, en niet die stuiterbal hard house (sorry @justin.feestje :ROFLMAO:). Ik neem aan dat 90% van deze rits namen al geboekt was vóór de kaartverkoop, dus verwacht dat het wel of niet uitverkopen geen impact heeft op welke namen we binnenkort kunnen verwachten.
Hoop ik inderdaad ook echt niet! Hoop dat ze misschien een beetje met een dekmantel achtig elektronisch programma komen

• Leuk
Waarderingen: Lowlandicus
Ik zou The Blaze met gave (rondom)visuals wel tof vinden en Colin Benders zou ik ook graag weer eens zien. Zijn geen extremen, maar lijkt me wel mooi. Nachtwerk combinatie van lekker dansbaar en een keertje het gas erop en ik ben al blij.

Ik zou The Blaze met gave (rondom)visuals wel tof vinden en Colin Benders zou ik ook graag weer eens zien. Zijn geen extremen, maar lijkt me wel mooi. Nachtwerk combinatie van lekker dansbaar en een keertje het gas erop en ik ben al blij.
Lekker Colin Benders de Bravo nacht laten openen! Wat was dat toen vet in 2019. Eerst the National in de Bravo, toen even een uurtje rust en wat eten en dan je laten meeslepen in diezelfde Bravo met Colin Benders.

Wat zullen ze met die zaterdagavond India gaan doen? Afgelopen drie jaar drie compleet verschillende genres geprogrammeerd(Bloghouse, Hardhouse, Italodisco). Ik zou zelf pleiten voor een aantal up en coming hardhouse namen(davyboii, Lisa korver, DJ IP, Vall du Son). Ook zodat je dat genre dan wat minder hoeft te programmeren in de bravo. Maar een heel gek nieuw genre zou ik eigenlijk ook wel erg toejuichen. Vond dat bloghouse afgelopen jaar in combi met the dare wel erg grappig voor een keertje.

Wat zullen ze met die zaterdagavond India gaan doen? Afgelopen drie jaar drie compleet verschillende genres geprogrammeerd(Bloghouse, Hardhouse, Italodisco). Ik zou zelf pleiten voor een aantal up en coming hardhouse namen(davyboii, Lisa korver, DJ IP, Vall du Son). Ook zodat je dat genre dan wat minder hoeft te programmeren in de bravo. Maar een heel gek nieuw genre zou ik eigenlijk ook wel erg toejuichen. Vond dat bloghouse afgelopen jaar in combi met the dare wel erg grappig voor een keertje.
Blijf de volgorde van afgelopen jaar bizar vinden. Dan boek je bloghouse, maar sluit Lammer af.

Tja op zich zou je daar wel hardhouse kunnen wegzetten maar dan moet het ver wegblijven van de Bravo inderdaad. Ben wel klaar met de stuiterballenwave

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar
Ik vind het eigenlijk jammer dat ze de dance namen gewoon niet door de reguliere namen gooien, vind zo'n dance affiche niet genoeg variatie bieden waardoor ik niet echt enthousiast kan worden of dat soort lijstjes
geeft ook juist de aandacht aan het dance en feest publiek waar LL juist om t geheel draait

Kunnen ze STOOR niet in een verstopte tent plaatsen voor een all-nighter (beetje op tijd beginnen ook niet erg, begin ook oud te worden) en dan de toegang alleen verklappen aan de Festileakers.
Heineken van 21:00 tot 3:00, vrijdag of zaterdagnacht. Krijg je ook gelijk wat spreiding over het terrein ;)

Kunnen ze STOOR niet in een verstopte tent plaatsen voor een all-nighter (beetje op tijd beginnen ook niet erg, begin ook oud te worden) en dan de toegang alleen verklappen aan de Festileakers.
Beetje zoals die verstopte stage in t bos van Draaimolen? Dat ze dan achterop Camping 6 een tent neerzetten halverwege de dag als t meeste volk al naar t terrein is en daar STOOR programmeren 😂

Users who are viewing this thread