Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb net een mail gekregen van vluchtelingenwerk voor early bird. Het is alleen geen 25 euro meer, maar 39 euro voor de eerste 50 mensen. Maar ze zijn dus al te koop. Heb er meteen eentje aangeachaft.
soms vind ik t echt aandoenlijk.
sommige mensen zijn echte nerds en die weten ongeveer alles over mogelijke line ups.
en dan krijg je zomaar ineens een post als deze.
nee beste festivus, lcd soundsystem heeft enkel in mei wat optredens in usa gepland, verder touren ze niet
kans op LL 2026 is NUL procent
Uiteindelijk hadden mn vrienden me alsnog overgehaald om naar t voorvak te snellen voor Stromae. Echt met mn handen op mn hoofd gestaan van 'hoe the fuck zit deze productie in elkaar en hoe krijgen ze t zo tof'. Top 5 concerten ooit.
soms vind ik t echt aandoenlijk.
sommige mensen zijn echte nerds en die weten ongeveer alles over mogelijke line ups.
en dan krijg je zomaar ineens een post als deze.
nee beste festivus, lcd soundsystem heeft enkel in mei wat optredens in usa gepland, verder touren ze niet
kans op LL 2026 is NUL procent
Ik heb vorig jaar voor het eerst rekening moeten houden op LL met audio management, de geluidsstromen ( geweld) waar je mee te maken krijgt. Het is toch van het zotte dat je een plek op moet gaan zoeken om er geen last van te krijgen.
Was niet allleen bij de grote tenten maar ook in de xray (why) zo hard, het gevaar dat je oorschade oploopt is zeer groot. Doe daar wat aan lowlands, het stond belachelijk hard aan, overal. Oorschade wil je niet oplopen, kan er van mee spreken als tinituspatient.
Ik heb ook tinnitus maar wat verwacht je dan? Het geluid zachter gaat ook niet werken. Investeer in goede oordoppen en niet meer vooraan staan. Ik heb het aan mezelf te danken en zorg nu dat het niet erger wordt.
nou als je de programma s van de afglopen 20 jaar naast elkaar legt, dan komt pkp er toch meestal wel als winnaar uit.
t enige dat ik wel mis op pkp is de juliet de echo en de rariteiten tenten(onogogono, helga's, magneetbar, adonis, current, sexyland, titty twister)
maar als je puur naar de 7 muziektenten kijkt, heeft pkp vaak t betere programma
nou als je de programma s van de afglopen 20 jaar naast elkaar legt, dan komt pkp er toch meestal wel als winnaar uit.
t enige dat ik wel mis op pkp is de juliet de echo en de rariteiten tenten(onogogono, helga's, magneetbar, adonis, current, sexyland, titty twister)
maar als je puur naar de 7 muziektenten kijkt, heeft pkp vaak t betere programma
Echt niet eens. Ik vind het prima dat ze op Lowlands geen Yungblud, Zara Larsson, Roxy Dekker, alweer Underworld, slechts een DJ set van Pendulum, Ki/Ki die ovral draait, Deftones die ook jaar in jaar uit te zijn is, of een übersaaie Bazart.
Ja, om nog maar te zwijgen over een stukje beleving en ambiance. Zitten echt weleens namen tussen waar ik jaloers op ben onder aan de streep vind ik het allemaal wel meevallen.