Lowlands 2026

Misschien iets te vroeg.. Maar heeft iemand al een bericht gezien over de Vluchtelingenwerk douches? Vorig jaar had je een goeie deal voor 25 euro onbeperkt.. Kon toen ook alleen het linkje hier vinden. Was echt een geweldige deal 🤣
Ik heb net een mail gekregen van vluchtelingenwerk voor early bird. Het is alleen geen 25 euro meer, maar 39 euro voor de eerste 50 mensen. Maar ze zijn dus al te koop. Heb er meteen eentje aangeachaft.

Ik heb net een mail gekregen van vluchtelingenwerk voor early bird. Het is alleen geen 25 euro meer, maar 39 euro voor de eerste 50 mensen. Maar ze zijn dus al te koop. Heb er meteen eentje aangeachaft.
Nice, dank voor de headsup, die was hier in de spam beland. Meteen geregeld šŸ‘Œ

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Djo naar Pukkelpop, kans op Lowlands heel klein met ook nog een optreden op APE in hetzelfde weekend.

Grootste fout van mij blijft toch wel, Pendulum overslaan voor een mooie plekje bij de Arctic Monkeys.

Grootste goede keuze was op de valreep naar Rufus Du Sol in de Heineken ipv Stromae. Wat een fijne feestje was dat.
Deze keuze heb ik toen ook gemaakt en daar stond ik op dat moment helemaal achter. Zou hem een paar maanden later toch nog in de Ziggodome gaan zien, maar dat liep toch even anders...

Deze keuze heb ik toen ook gemaakt en daar stond ik op dat moment helemaal achter. Zou hem een paar maanden later toch nog in de Ziggodome gaan zien, maar dat liep toch even anders...
Ik heb toen ook voor Rufus gekozen. Nooit spijt van gehad, wat een gruwelijke set. Daarna heb ik ze nog 2 keer gezien en ga ik mei ook weer naar de Ziggo Dome. Ik vindt het een van de aller tofste elektronische naam

Ik heb toen ook voor Rufus gekozen. Nooit spijt van gehad, wat een gruwelijke set. Daarna heb ik ze nog 2 keer gezien en ga ik mei ook weer naar de Ziggo Dome. Ik vindt het een van de aller tofste elektronische naam
Absoluut! Wat een set was dat in de tent. Wij stonden ook echt op een mooie plek. Helemaal gaar van het weekend, toen begon die show en kwam er weer zoveel energie terug.

Die zondagavond elektronische act in een tent is misschien wel mijn favoriete ā€œtraditieā€. RÜFÜS, Moderat en Brutalismus 3000. Alle drie echt heel vet :D

Moet zeggen dat ik Stromae ook wel echt sterk vond hoor. Show zat echt vet in elkaar productioneel, man is goed van stem, etc etc.

Maar heb wel kleine FOMO als ik ook in mn omgeving de Rufus verhalen hoor...

• Leuk
Waarderingen: Veer en Dante
Moet zeggen dat ik Stromae ook wel echt sterk vond hoor. Show zat echt vet in elkaar productioneel, man is goed van stem, etc etc.

Maar heb wel kleine FOMO als ik ook in mn omgeving de Rufus verhalen hoor...
Ik had stromae ook graag willen zien. Maar soms moet je keuzes maken in het leven.

• Leuk
Waarderingen: goatscholten
Wie weet komt er wel weer een leuke nieuwe tent Ć” la sexyland. Gewoon een lekker dom concept waar je kan lachen en verbaast kan zijn. Beetje leuke concepten daar naar binnen fietsen zoals Club Godverdomme, Club takeovers, Iemand die een uur een schaap nadoet, WWE worstelen etc.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Op Sziget 2022 Rufus en Stromae gezien, beiden echt heel vette producties, ik genoot meer van Rufus maar mijn vrienden meer van Stromae. In de Heineken Rufus moet wel nog echt vetter zijn geweest, stond als sub op Sziget. LL 27 headliner maar doen dan?

Ik heb vorig jaar voor het eerst rekening moeten houden op LL met audio management, de geluidsstromen ( geweld) waar je mee te maken krijgt. Het is toch van het zotte dat je een plek op moet gaan zoeken om er geen last van te krijgen.
Was niet allleen bij de grote tenten maar ook in de xray (why) zo hard, het gevaar dat je oorschade oploopt is zeer groot. Doe daar wat aan lowlands, het stond belachelijk hard aan, overal. Oorschade wil je niet oplopen, kan er van mee spreken als tinituspatient.

Wie weet komt er wel weer een leuke nieuwe tent Ć” la sexyland. Gewoon een lekker dom concept waar je kan lachen en verbaast kan zijn. Beetje leuke concepten daar naar binnen fietsen zoals Club Godverdomme, Club takeovers, Iemand die een uur een schaap nadoet, WWE worstelen etc.
Daar is Zwarte Cross toch de plek voor?

Kaartje is binnen. Ken niet veel namen van de line-up maar laat me graag verrassen.
Als lcd soundsystem nog wordt toegevoegd is het voor mij al top.

Al weet ik niet hoe groot de kans is. Het zou in iedergeval de perfecte afsluiter zijn op de alpha

Users who are viewing this thread