Lowlands 2026

Sowieso de line up dit jaar. En ook de logistiek, vanaf Schiphol ben je er zo, hotelletje in de buurt van t station en festival op loopafstand (of paar haltes met de tram). Gothenburg zelf is ook een leuke stad, festivalterrein is nice en gemoedelijke sfeer. Wacht niet te lang, tickets gaan hard.

Overdag is er ook filmfestival in de stad (bij de prijs inbegrepen) en 's avonds is 't soort mini eurosonic met kleinere acts in de lokale clubs, in 2024 Yard Act en English Teacher nog meegepakt op die manier.
En hoe zit het met de kosten op het terrein voor eten en drinken? Veel duurder dan hier?

Ik denk dat we TLM gaan krijgen op een van de nachten. Lijkt me een logische boeking. Zou 't zelf wel vet vinden om Passion Deez en De Schuurman op wat grotere plekken te zien. Oh ja, en FeestDJRuud natuurlijk 😛
TLM lijkt me ook.

Vind de Schuurman dan wel weer echt afschuwelijk.

Kan bijna niet meer missen dat Benwal de zaterdag Bravo gaat afsluiten, he? En terecht ook hoor, wat mij betreft.

En ik wacht nog steeds op de laatste drop van BSS met Opus... Volgens mij was het de remix van Four Tet, he? Ik vind die remix echt zo kut.

En ik wacht nog steeds op de laatste drop van BSS met Opus... Volgens mij was het de remix van Four Tet, he? Ik vind die remix echt zo kut.
Zaten meerdere foutjes en rare momentjes in die set, maar al in al vond ik het een heel stuk intressanter dan menig handjesindeluchthouse dj de afgelopen jaren op die plekken

En hoe zit het met de kosten op het terrein voor eten en drinken? Veel duurder dan hier?
Ik kan het zelf niet met de prijzen op Lowlands vergelijken, maar qua drinken is vooral alcohol veel duurder. Als je het bij fris/water houdt is het niet gek veel duurder. De prijzen van eten vond ik zelf meevallen met BKS als mijn referentiekader, maar wel veel minder keuze.

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
Ik denk dat we TLM gaan krijgen op een van de nachten. Lijkt me een logische boeking. Zou 't zelf wel vet vinden om Passion Deez en De Schuurman op wat grotere plekken te zien. Oh ja, en FeestDJRuud natuurlijk 😛
Pleur TLM maar lekker in de Hacienda, toch alleen maar zaadmuziek in die tent. Iets met een grote bocht.

• Leuk
Waarderingen: zurejongenmetmening
Haha 7 minuten nou das echt zelden hoor. Afgelopen jaar de vrijdag nacht toen ik terug kwam maar gelijk gaan douchen. Wel zo lekker.

Andere dagen sta je echt zo een half uur in de rij
Zou het als gemiddelde over de hele dag niet kunnen kloppen? ;)

• Leuk
Waarderingen: CVS
Zaten meerdere foutjes en rare momentjes in die set, maar al in al vond ik het een heel stuk intressanter dan menig handjesindeluchthouse dj de afgelopen jaren op die plekken
Ik vond het niet best, de hele set. Gewoon niet echt iets voor mij denk ik. Ik zie nu dat Pariah tegelijk stond in X-ray. Spijt dat ik daar niet naar toe ben gelopen.

Jeetje mensen wat een gemopper. "Die [insert willekeurige artiest] is kut, veel beter die [insert andere willekeurige artiest]. Belachelijk, hoe kun je [insert andere willekeurige artiest] beter vinden, want die is veel kutter".

Smaak mensen, op Lowlands is er voor iedereen wat. Dingen die je prachtig en dingen die je kut vindt. Ga naar de dingen die je bevallen en gun anderen hun plezier bij andere dingen dan je eigen smaak. Lowlands is juist een prachtige plek waar alle smaken samen kunnen.

Dat benwal in de bravo gaat staan weet ik nog niet zo goed hoor. Heeft ook al een hoge positie op Soenda en Dgtl dit jaar. Ik zie dan Milion en TLM sneller gebeuren.

Users who are viewing this thread