Lowlands 2026

Wat hopen de dance fanaten terug te zien bij de nachtprogramma drop?
Ik hoop op Four tet, Mall Grab, Ben Ufo, Ogazon, Palms Trax uit het buitenland, maar de meeste dj’s zullen uit NL komen. Grote kans op Benwal, Milion of iets wat lijkt op Carista, Young Marco. En recht toe recht aan techno kun je op je buik schrijven. Dat gaat echt niet meer hele avonden geboekt worden in de Bravo. Ook al schrijf je nog zo veel berichten daarover in dit forum. En eens met de mening hierboven over Not a fan vorig jaar. Wat een aanfluiting was dat. Echt zonde van dat slot in de India.

Laatst bewerkt:
Doe mij maar Roza Terenzi, Courtesy, Palms Trax, Call Super, Chanti Celeste, Avalon Emerson, MCDE en John Talabot. Al luister ik nog vrij weinig elektronische muziek de laatste jaren dus mogelijk zijn deze namen niet meer relevant.

• Leuk
Waarderingen: Neinonein
Ik hoop op namen als IOSIO, Sara Landry, Benwal, Luv dr. (voor beetje house-achtig) en stiekem ook nog op KI/KI. Misschien als ze een keer iets willen wat internationaal flink aanspreekt mag een maddix van mij ook komen. + Mall grab en Palms Trax

Waarschijnlijk wordt het dit echter totaal niet en komen er weer D & B prutsers en UK garage dj's

• Haha
Waarderingen: WTSGD
Snap niet dat je je zo kan ergeren aan een genre wat enkel op de zondagnacht in de India te horen is. Als je echt alleen maar puur voor jouw genre komt dan is een andere type festival misschien meer iets voor jou?
Ik spreek slechts uit waar ik op hoop, ga ook naar Graspop omdat mijn vrienden dat leuk vinden, heb zelf weinig met die muziek. Ik breng het iets te gechargeerd ;)

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Wat dachten we hier van?

Volg deze band al jaren en verdienen echt eens een kans hier. Als ze Lolllapaloza kunnen doen dan zal dat hier ook lukken. Net weer een geweldig album uit. Check it out.
Inderdaad, al vaker voorbij gekomen op verschillende fora. Topband! Rusted Wheel staat in mijn favorietenlijstje in Spotify. Zit ook in een hele vette edit in de snowboard film Optimistic :love:Nog een funfact is dat de Kaiser Chiefs hen ook tippen in de LLowcast van 2007.

het eerste pakketje early bird tickets van Way Out West zal wel goedkoop geweest zijn, maar hoewel ik nu voor derde jaar op rij ga, zijn die line ups me niet consistent genoeg om blind een kaartje te kopen zonder te weten wat er speelt.
Leuk dat je al voor de 3e keer gaat. Wat maakt het festival zo leuk dat je blijft gaan? En waar overnacht je?
Overweeg serieus om ook te gaan dit jaar!

In de Lowlands playlist mooi rijtje met Violent Magic Orchestra, Speed en Guilt Trip achter elkaar als je niet op shuffle luistert.

Daarmee schrik je het normale publiek ook wel mee af hahah! 😅
Moet zeggen ik hou wel van stevige muziek maar dit is wel echt hard
Inderdaad, al vaker voorbij gekomen op verschillende fora. Topband! Rusted Wheel staat in mijn favorietenlijstje in Spotify. Zit ook in een hele vette edit in de snowboard film Optimistic :love:Nog een funfact is dat de Kaiser Chiefs hen ook tippen in de LLowcast van 2007.
Kende ze niet van naam maar wel eerder geluisterd. Krijg je als je random playlisten aan hebt en niet kijkt wat je luistert :)

Heb het idee dat ik Smashing Pumpkins invloeden hoor.

Ik hoop op namen als IOSIO, Sara Landry, Benwal, Luv dr. (voor beetje house-achtig) en stiekem ook nog op KI/KI. Misschien als ze een keer iets willen wat internationaal flink aanspreekt mag een maddix van mij ook komen. + Mall grab en Palms Trax

Waarschijnlijk wordt het dit echter totaal niet en komen er weer D & B prutsers en UK garage dj's
D&B prutsers zegt ie..... en dan komt ie aan met Benwal, KI/KI en Sara Landry... mamma mia zeg.

Wat hopen de dance fanaten terug te zien bij de nachtprogramma drop?
A.M.C. en Metrik voor DnB avond (het album 'Awake' van Metrik is een aanrader overigens!)
Voor de techno zou ik graag eens Laurent Garnier zien (al denk ik dat dat iets te soft is voor het LL publiek), Pan-Pot en mijn all time favorite Jay Lumen.

Ik las al dat iemand de 2022 nacht aanhaalde met Fjaak, Amelie Lens en Kobosil.... één van de betere nachten in de Bravo. Jammer dat ze vorig jaar opeens een heel andere weg zijn ingeslagen qua avondprogrammering.

A.M.C. en Metrik voor DnB avond (het album 'Awake' van Metrik is een aanrader overigens!)
Voor de techno zou ik graag eens Laurent Garnier zien (al denk ik dat dat iets te soft is voor het LL publiek), Pan-Pot en mijn all time favorite Jay Lumen.

Ik las al dat iemand de 2022 nacht aanhaalde met Fjaak, Amelie Lens en Kobosil.... één van de betere nachten in de Bravo. Jammer dat ze vorig jaar opeens een heel andere weg zijn ingeslagen qua avondprogrammering.
Sowieso had de disco bal al niet mogen verdwijnen!

Sara Landry 😂😂😂😂😂

Leuk dat je al voor de 3e keer gaat. Wat maakt het festival zo leuk dat je blijft gaan? En waar overnacht je?
Overweeg serieus om ook te gaan dit jaar!
Sowieso de line up dit jaar. En ook de logistiek, vanaf Schiphol ben je er zo, hotelletje in de buurt van t station en festival op loopafstand (of paar haltes met de tram). Gothenburg zelf is ook een leuke stad, festivalterrein is nice en gemoedelijke sfeer. Wacht niet te lang, tickets gaan hard.

Overdag is er ook filmfestival in de stad (bij de prijs inbegrepen) en 's avonds is 't soort mini eurosonic met kleinere acts in de lokale clubs, in 2024 Yard Act en English Teacher nog meegepakt op die manier.

• Pray
  • Leuk
Waarderingen: glitterplant en StevieU2
Ik denk dat we TLM gaan krijgen op een van de nachten. Lijkt me een logische boeking. Zou 't zelf wel vet vinden om Passion Deez en De Schuurman op wat grotere plekken te zien. Oh ja, en FeestDJRuud natuurlijk 😛

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar

Users who are viewing this thread