Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
feit 1: tyler the vreator is een grote naam in de hiphop
feit 2 het is ee prachtige naam voor een festival als lowlands
feit 3 tyler is geen superbekende naam voor de gemiddelde festivalganger
feit 4 LL is niet zo snel uitverkocht als normaal.
Feit 4 staat niet helemaal in verbinding met 1 t/m 3, want het festival verkoopt niet op 1 headliner uit. Ik denk dat je je in 3 ook nog wel kunt vergissen.
Feit 4 staat niet helemaal in verbinding met 1 t/m 3, want het festival verkoopt niet op 1 headliner uit. Ik denk dat je je in 3 ook nog wel kunt vergissen.
Ligt er een beetje aan hoe je de gemiddelde festivalganger definieert. Ik geef Kesselman gelijk op feit 3, maar wel alleen als je een dwarsdoorsnede maakt van alle festivalgangers (dus ook Graspop en Pinkpop). De gemiddelde Lowlands ganger is namelijk wel gewoon bekend met Tyler
Ligt er een beetje aan hoe je de gemiddelde festivalganger definieert. Ik geef Kesselman gelijk op feit 3, maar wel alleen als je een dwarsdoorsnede maakt van alle festivalgangers (dus ook Graspop en Pinkpop). De gemiddelde Lowlands ganger is namelijk wel gewoon bekend met Tyler
Hoop in ieder geval op een echte techno-avond. In 2022 met FJAAK, Amelie Lens en Kobosil, wat een nacht!! Ik zou heel erg blij zijn als we zoiets terug krijgen.
Verder hoop ik vooral dat we niet weer zulke ongein als Not a Fan voorgeschoteld krijgen. Wat een armoe was dat…
Ik hoop dat ze wat gaan experimenteren met meer drum and bass op de andere avonden. Dit mis ik eigenlijk wel. Vorig jaar is ook goede toon gezet door echt goede namen tegenover elkaar te zetten in india/bravo. Dit scheelde echte drukte.
Sorry maar voor mij leest dit toch een beetje alsof je naar een metalband gaat terwijl je niet van metal houdt en je liever een pop artiest in een andere tent ziet en dan vervolgens gaat klagen over de metalband dat ze geen pop speelden
Hoop in ieder geval op een echte techno-avond. In 2022 met FJAAK, Amelie Lens en Kobosil, wat een nacht!! Ik zou heel erg blij zijn als we zoiets terug krijgen.
Verder hoop ik vooral dat we niet weer zulke ongein als Not a Fan voorgeschoteld krijgen. Wat een armoe was dat…
Als je een beetje muziekliefhebber bent en nooit iets van Tyler, the Creator hebt gehoord, dan heb je wel echt onder een steen geleefd. Elk album dat hij maakt staat altijd terecht in de jaarlijstjes en de platenzaken hebben zijn albums altijd op display staan.
Iemand van het Herrensauna-collectief doet het bij mij altijd goed. Hardgroove begint ook steeds meer aan de weg te timmeren dus een yanamaste, grace dahl, funk assault zou ik erg vet vinden.
Interplanetary criminal, ineffekt of een andere garage naam(maar alsjeblieft geen kettama) vind ik erg tof. Promo mag wat mij betreft ook weer een keer de xray afbreken. In het hardhouse/trance hoekje vind ik Vall du Son eruit springen. Draait veel eigen muziek en gooit ook wel eens dubstep of breakbeat plaat van Teqmun er doorheen. Zijn Hör set is een aanrader!
Verder kan ik LL altijd erg waarderen in de onvoorspelbare keuzes in hun nachtprogramma. Ze hadden de hele nacht kunnen volprogrammeren met hardhouse, hardtechno en alle andere hippe genres van dit moment, maar dat doen ze niet. Juist zo’n bravo closing van BSS of bloghouse-avond met Not a Fan(sorry @WTSGD !) is wat LL voor mij zo bijzonder maakt. Dus ik zou graag weer veel bijzondere en alternatieve genres en artiesten willen terugzien in het nachtprogramma.
Als je een beetje muziekliefhebber bent en nooit iets van Tyler, the Creator hebt gehoord, dan heb je wel echt onder een steen geleefd. Elk album dat hij maakt staat altijd terecht in de jaarlijstjes en de platenzaken hebben zijn albums altijd op display staan.
Ohjaa zo’n Milion in de armadillow was vorig jaar echt top. Daar zat ff wat meer tempo in dan veel van die afdruip armadillow setjes. Wel was de sfeer echt enorm grimmig daar afgelopen jaar. Alleen maar mensen die naar de bami een beetje hun trip aan het uitzitten waren. Zouden ze daar wat aan kunnen doen? Ik ben zelf nooit op wildeburg geweest, maar blijkbaar doen ze daar met hun ochtendgloren hetzelfde concept een stuk beter.
Volg deze band al jaren en verdienen echt eens een kans hier. Als ze Lolllapaloza kunnen doen dan zal dat hier ook lukken. Net weer een geweldig album uit. Check it out.